Adatlap


Esettanulmány címe:
Virtuális bemutató előnyei egy kerékpárbolt számára
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk egy kisvárosi kerékpárbolt, mely egy üzlettel és e-shoppal is rendelkezik.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A kerékpárbolt tulajdonosa hatékony és gazdaságos marketing megoldást keresett, melyel több online felületen is népszerűsíteni tudja vállalkozását. Tisztában volt vele, hogy a látványos képi információ pozitív benyomást tesz a vásárlókra. A Google Utcakép virtuális séta nagyszerű megoldásnak bizonyult számára.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az üzlet előtt és annak belső tereiben is készítettünk képeket, melyekből egy virtuális sétát vágtunk össze. Ezt kapcsoljuk rá a Googlere úgy, hogy megjelenik a keresésben, térképen, utcaképen is. Előnyök: - A Google kereső algoritmusa előnyben részesíti azokat az helyeket, amelyek virtuális sétával rendelkeznek. Ezzel a versenytárs elé kerültek egy lépéssel - Google fiókjukat gyönyörű sétával és fényképekkel tettükk teljessé, hogy az igényes első benyomást tudjon kelteni - az érdeklődők az otthonukból kényelmesen és gyorsan körbesátálhatnak a boltban még mielőtt a valóságban is felkeresnék azt. Egyrészről felkelti kíváncsiságukat, másrészről pedig bizalmat ad számukra. - annak köszönhetően, hogy a séta a Google Utcaképen is megtekinthető, nagymértékben megkönnyíti az ügyfeleik számára a kissé eldugodtnak mondható üzlethelység megtalálását. - a kerékpárbolt sok ügyfelével a Facebookon keresztül kerül kapcsolatba. Nem volt kérdés, hogy a virtuális sétát itt is elhelyezzük, külön menüpontba építve, hogy állandóan megtekinthető legyen. Az idővonalon is bármikor megosztható a virtuális séta élménye, melyet a követők továbbküldhetnek, megoszthatnak - a séta felkerült továbbá a kerékpárbolt weboldalára is. Nem a weboldal tárhelyét foglalja, így gyorsan betöltődik, nem lassítja az oldalt A virtuális séta egyszeri költséggel járt csak, ezért hatékony és gazdaságos megoldást jelentett a kerékpárboltnak.