Adatlap


Esettanulmány címe:
prAssistant felhő alapú szabadságnyilvántartás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Szinva Net Zrt. 1988-ban alakult a régió vezető informatikai vállalkozásainak egyike, szerződéses partnerei révén országos hálózattal rendelkezik. A vállalat elkötelezett híve a minőségi informatikának mind a termékek, mind a szolgáltatások terén. Profil: • Informatikai eszközök forgalmazása, összeszerelése • Számítógéprendszerek tartós bérletezése • Rendszerintegráció és rendszerüzemeltetés • Szoftverkereskedelem • Alkalmazásfejlesztés és alkalmazásintegráció • Informatikai hálózatok tervezése és teljes körű kivitelezése • Informatikai eszközök és rendszerek karbantartása • Szerviz szolgáltatás • Informatikai tanácsadás, oktatás • IT biztonsági megoldások • Egyedi megoldások Minőség, megbízhatóság, amelyhez az Ügyfelek igényeit mindenek fölé helyező, megoldást és biztonságot nyújtó üzleti magatartás párosul! – ez a cél lebeg a Szinva Net Informatikai Zrt. vezetői és munkatársai előtt.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A Szinva Net Zrt.-nek elsősorban egy olyan nyilvántartó rendszerre volt szüksége, melynek segítségével a vezetőség hatékonyan, mégis könnyen átlátható módon nyilván tudja tartani a szabadságigényeket. Erre a rendszerre azért volt szükség, hogy a jövőben induló projektek esetén egyszerűen tudják beosztani az aktuálisan elérhető munkavállalókat – kalkulálva a dolgozók szabadságon töltött időszakaival. Fontos szempont volt a szabadágok igényeinek rögzítése, a jóváhagyás illetve esetleges elutasítás nyomon követése és az információáramlás a szervezeten belül a dolgozók igényelt és jóváhagyott szabadságaira vonatkozóan. Fontos szempont volt továbbá a dolgozók ki vett és még ki nem vett szabadságainak riport alapú lekérdezése a munkafolyamatok és az éves szabadságkeret eltöltésének tervezéséhez. A szabadságok nyilvántartása és adminisztrációja korábban kizárólag papír alapokon történt, így a jelenlegi korszerű megoldás idő és költségmegtakarítást is egyaránt eredményezett.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A prAssistant felhő alapú szabadságnyilvántartás a munkavállalók és a vezetőség munkáját egyaránt megkönnyíti. Az alkalmazás lehetővé teszi a munkavállalók számára a szabadságok egyszerű felvezethetőségét. Mindemellett biztosítja a vezetőség számára a bejegyzett igények elfogadását / elutasítását, illetve azok hatékony nyilvántartását. A szabadságigények nyomon követhetősége által előre kalkulálható a leendő projektek során elérhető munkavállalók mennyisége. A szabadságnyilvántartó rendszer prAssistant szoftverrendszer egy kiemelt modulja, amely további modulokkal bővíthető, így a későbbiekben alkalmas lehet a szabadságok mellett egyéb munkafolyamatok rögzítésére is, ahol a munkaórák projektekre, illetve az azokhoz tartozó feladatokra bontva vezethetőek fel és tarthatóak nyilván, ezáltal naprakész információkkal szolgálva a menedzsment számára az aktuális folyamatokról, a tervezett és ténylegesen a projektekre fordított munkaórák arányáról. Ezekből az adatokból további elemzési célból lekérdezések, statisztikák állíthatóak elő a vezetőség számára. A prAssistant rendszer bevezetése óta a szabadságok nyilvántartásával hatékonyan előre tervezhetővé vált a jövőben induló projektek esetén elérhető munkaerő száma. Emellett a munkaidő gyors nyomon követhetőségének köszönhetően a vállalat időt és energiát spórolhatott meg.