Adatlap


Esettanulmány címe:
Kereskedelmi folyamatirányítási hatékonyság növelése élvonalbeli piaci szereplőnél
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk több évtizedes múltra tekint vissza elektronikai, számítástechnikai és különböző digitális eszközök forgalmazása terén, növekedése dinamikus, a főváros szívében, stabil háttérrel, figyelemre méltó raktárkészlettel rendelkező vállalkozás. Növekedését és piacon elfoglalt jelentős pozícióját jól mutatja, hogy ma már több multinacionális céget lát el beszállítóként számítástechnikai eszközökkel, melyek ügyfélköre milliós méretű.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A növekedésük lekövetéséhez szükségessé vált a belső folyamataik optimalizálására, az ügyfelek hatékonyabb kiszolgálására alkalmas szoftveres háttér megteremtése is. Igény mutatkozott a partnercégek saját ügyfelei számára biztosított külön belépésre és egyedi, kedvezményes árú termékek kínálatára. További probléma volt a megnövekedett rendelésszámhoz kötődő beszerzési és kiszállítási logisztika hatékony szervezése és főként belső, elektronikus rendszerben történő áttekinthetősége, kereshetősége, dokumentálása.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A megoldást a cégünk által több mint 10 éve folyamatosan fejlesztett Hydra univerzális ERP, e-commerce és folyamatirányító rendszerünk jelentette. A szoftverünk segítségével került kialakításra az online kereskedelmi felület, világszínvonalú és sok tekintetben egyedülálló megoldásokkal. A háttérmunkálatok gördülékenységét a jelszóval elzárt, felhő alapú rendszerünk testreszabott verziója biztosította. Ezen rendszerünk előnye, hogy gyárak, üzemek irányítására ugyanúgy alkalmas, mint irodai munkavégzés kiszolgálására, minden területhez rendelkezik a megfelelő modulokkal. Moduláris felépítése révén és azáltal, hogy minden részegysége egyedileg is testreszabható, képes kiszolgálni a kis családi vállalkozásoktól kezdve az évi több milliárdos forgalommal rendelkező nagyvállalatok igényeit is. Jelen esetben is egy milliárdos forgalmú, prominens, a saját területén az élvonalba tartozó vállalkozás rendszerét kellett elkészítenünk. Az elkészült rendszer szekcionált felépítése révén, külön jogosultsági szintekkel teszi lehetővé a megrendelések áttekintését, az üzletben történő személyes kiszolgálás és a futárszolgálattal történő kézbesítés lebonyolítását is. A bevezetést követően azonban nem csak a rendelések kiszolgálásának hatékonysága javult, hanem jelentős előrelépés történt a kimutatások, a rendelkezésre álló adatok feldolgozása terén, a statisztikai adatok kinyerésével pedig tovább javult az eredményesség és a hatékonyság is.