Adatlap


Esettanulmány címe:
QualitySoft Integrált ügyviteli-számviteli rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
pénzügyi, biztosítási tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A FÖLDVÁR-RUBBER Gumiipari Kft. jogelődje 1948-ban alakult. Termékeit egyetlen telephelyen (Dunaföldvár, Tilosi dűlő) gyártja. Fő tevékenységi köre – a folyamatos változások után napjainkra – a vízhatlan lábbeli gyártása, mely Magyarországon piacvezető terméknek számít. Magyarországon a FÖLDVÁR-RUBBER Gumiipari Kft. az egyedüli gyártó a gumicsizma termékcsoportban. Telephelyükön 6 üzem rész található, amely 40.000 m2 területen helyezkedik el, ebből hasznos terület 5.000 m2.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Egy integrált rendszer bevezetésére volt szükség amelyben Kettős könyvelő, bér program pénzügyi rendszer, CRM rendszer, készletkezelés számlázást szerettek volna használni. Sok éves tapasztalatunk azt mutatja, hogy a cégek zöme jelen pillanatban is a különböző pénzügyi-számviteli területekre (úgy mint számlázás, főkönyv, raktárkészlet, bér stb...) különböző programokat használnak, akár úgy, hogy a különböző cégektől vásárolnak programokat, vagy olyan programokat használnak, amelyek nem integráltak, hanem a programcsalád tagjaihoz hasonlóan különálló programok, melyek között egy integráció vagy adatcsere modul biztosítja az összeköttetést. Amennyiben ezek a programok idővel - ahogyan a cég formálódik, átalakul - nem fedik le kellőképpen az ügyvitelt, és bővítésük nem, vagy csak nagyon költségesen oldható meg. Az integrált rendszer a következő funkciókat tartalmazza: - CRM rendszer - Készletnyilvántartás és számlázás - Pénzügy - Könyvelés és bérszámfejtés - Tárgyi eszközök nyilvántartása - Adatintegráció, más programokkal Az integrált rendszer egy olyan informatikai megoldás, ahol az egyes rész-funkciókat megvalósító rendszerek a felhasználók számára gyakorlatilag észrevétlen adat-megosztás révén egységes rendszerként képesek működni.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Integrált rendszer bevezetése. Az integrált rendszert igényei szerint a saját munkafolyamataihoz alakíthatja. Moduláris felépítéséből adódóan Ön mindig cége méretéhez és lehetőségeihez igazíthatja ügyviteli rendszerének felépítését. Cége növekedésével bővítheti programját. A már egyszer bevitt adatok a szoftver minden moduljában megjelennek, így a jogosultak azonnal értesülnek az új információkról, változásokról. Rengeteg időt spórolhat meg azzal, hogy az integrált rendszer részeként használt számlázó programból készített számlákat nem kell kétszer lerögzítenie, hanem azokat egy egységes rendszerben kezelve azonnal a főkönyvi programba is átkerülnek. Bérszámfejtéskor a bérfeladás azonnal megvalósítható nem kell ezt külön rendszerben más programban rögzítenie, ezáltal az esetleges hibák száma is jelentősen redukálható.