Adatlap


Esettanulmány címe:
Hajdú-Bihar megyei szállítámányozási cég
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szállítás, raktározás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk cége Hajdú-Bihar megyében található és nemzetközi árufuvarozást, belföldi szállítmányozást végez, több mint 20 alkalmazottal. Partnerei részére gyors és biztonságos árufuvarozási szolgáltatást nyújt, amit 8 nyerges szerelvénnyel és ezt meghaladóan 50-100 alvállalkozói gépjárművel biztosít.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az egységes felhő alapú CRM rendszer előtt minden információt (vevőket, szállítókat, partnereket, fuvarleveleket, számlanyilvántartásokat) excel táblában rögzítettek, amit emailen küldtek egymásnak a munkatársak. Ennek következtében sokszor előfordult, hogy bizonyos adatok átírásra, vagy duplikációra kerültek az excel táblákban, lassan haladt a munkafolyamat a többszöri telefonhívosok és egyeztetések miatt, valamint nem volt egy közös platform, ahol ezek az állományok tárolódtak
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A CRM rendszer bevezetését követően a munkatársak valós időben látják a Megrendelőik által kért fuvarrendeléseket, a megbízásokat, számlanyilvántartásokat, landolási listákat. A CRM rendszer lehetőséget biztosít arra, hogy a Megrendelőik online bekapcsolódjanak a rendelések feltöltésében, rögzítésében. A rendelések során elkészített megbízásokat Ügyfelünk email formájában továbbítani tudja a saját és külső fuvarozók felé. A CRM rendszer képes pdf formátumban előállítani a megrendelő és megbízási munkalapokat. Az adatokat, információkat egy közös szerveren tárolja a rendszer, így akinek jogosultsága van, eléri azokat a nap 24 órájában.