Adatlap


Esettanulmány címe:
Vállalatirányítási rendszer bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ügyfél vállalati tanácsadással foglalkozik, B2B. Ügyfeleinek a száma meghaladja a 1000-et, Az ügyfél nem rendelkezett ügyviteli rendszerrel, excel táblákban vezette ügyfélkimutatásait.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az ügyfél olyan integrált rendszert kívánt bevezetni, amely legalább az alábbi nyilvántartási igényekre nyújt megoldást: Ügyfelek rögzítése és életútjának lekövetése Munkafolyamatok rögzítése és azok lekövetése Termékek rendszerbe történő rögzítése és ügyfelekhez való hozzárendelése Szűrések és riportok, amivel a teljes adatbázis kinyerhető, majd szerkeszthető, szűrhető Bevételek, bevételi várakozások rögzítése Munkaidő nyilvántartás vezetése Különböző szintű jogosultságok leképezése Alvállalkozók hozzáférése a rendszer adataihoz jogosultsági szintnek megfelelően Dokumentumok iktatása elektronikusan Vezetői dashboard és grafikus statisztikák megjelenítése főképernyőn Mobil és tabletről elérhető verzió
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az ügyfél olyan integrált rendszert kívánt bevezetni, amely legalább az alábbi nyilvántartási igényekre nyújt megoldást: Ügyfelek rögzítése és életútjának lekövetése Munkafolyamatok rögzítése és azok lekövetése Termékek rendszerbe történő rögzítése és ügyfelekhez való hozzárendelése Szűrések és riportok, amivel a teljes adatbázis kinyerhető, majd szerkeszthető, szűrhető Bevételek, bevételi várakozások rögzítése Munkaidő nyilvántartás vezetése Különböző szintű jogosultságok leképezése Alvállalkozók hozzáférése a rendszer adataihoz jogosultsági szintnek megfelelően Dokumentumok iktatása elektronikusan Vezetői dashboard és grafikus statisztikák megjelenítése főképernyőn Mobil és tabletről elérhető verzió.