Adatlap


Esettanulmány címe:
BOHO bor arculattervezés, csomagolás design és weboldaltervezés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelem egy fiatal borász, aki apjától örökölt borgazdaságát szeretné megújítani, megfiatalítani a megjelenését és új, fiataloknak szóló bormárkával előrukkolni. (családi vállalkozásról van szó) Célcsoportja a városi fiatalok, max. 40 éves korig, akik gyakran tartanak hétvégi kerti bulikat, ahol ilyenkor nagyobb mennyiségben nyitják a hasonló borokat. Igényesek a márkás/minőségi és trendi termékekre, a megjelenés és az ár dominál.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A piac nagyon telített, nehéz bekerülni és kitűnni a tömegből, hiszen számos sikeres és népszerűhazai bormárka uralja azt pl. Kreinbacker, Laposa stb. Ügyfelem ezt nehézséget a termékek kimagasló minőségével és prémium pozicionálással, exkluzivitással szeretné oldani. Egy egyedi arculattal és modern, letisztult weboldallal - amely később webshopként is üzemelne - szeretne különleges figyelmet új márkájának.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A márka bevezetése előkészítés alatt van, de az előzetes fókuszcsoportos kutatások nagyon bíztatóak, ez a célközönség nyitott az újdonságokra és sikeres marketingkommunikációval mindenképp megtalálja a helyét a márka a piacon. A bemutatott arculat, csomagolástervek több rostán is sikeresen átmentek, hiszen megragadják a célközönség figyelmét. A weboldal reszponzív, felhasználóbarát, maximálisan a legfrissebb UI/UX szemlélettel készült, akárcsak a Be The Swan Luxury Design studio minden honlapterve.