Adatlap


Esettanulmány címe:
Területi képviselők mobil támogatása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ügyfél magyar édesipari kereskedelmi cég 7 területi képviselővel.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az ügyfél két problémát szeretne megoldani: egyrészt a havi jelentéseknél gyorsabb és pontosabb információt szeretne kapni a területi képviselői munkájáról, másrészt szeretné a képviselőket támogatni azzal, hogy a területi munkához minden információ a képviselő rendelkezésére álljon (akciós lapok, kihelyezések, grátisz termékek, stb.)
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A megoldás lehetővé teszi, hogy a képviselői munkáról a megbízó napi szinten információt kapjon automata e-mailek formájában. A rendszer segíti a rendelések, rendelési javaslatok informatikai továbbítását és feldolgozását is. A back offive kollégák a rendszerben rögzítik az akciókat, kihelyezéseket, így a képviselők plusz manuális munka nélkül kaphatnak adatokat a menedzsmenttől.