Adatlap


Esettanulmány címe:
BART mobil pincér bevezetése a velencei Palm Beach vendéglátóegységeinek részére
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Palm Beach vendéglátó egységei a nagy forgalommal rendelkező Velence Korzón találhatók. A vendéglátó egységek a májustól szeptemberig tartó időszakban több százezer embert szolgálnak ki. A vendéglátó egységekben a nyaralók-fürdőzők ételeket, alkoholos és alkoholmentes italokat vásárolhatnak. Jelen alkalmazás bevezetése jelentős piaci előnyt jelenthet az innovatív megoldásokat kereső vendéglátó egységeknek.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A megoldandó probléma a vendéglátóegységek pultjainál történő sorbanállás. Főként nagy forgalmú helyeken, így strandokon, fesztiválokon, nagyobb vendéglátóegységekben állandóan felmerülő jelenség a pultoknál történő tömeg kialakulása. Ez sem a vendéglátóegység munkatársának (hiszen nem tudja sorban kezelni a kiszolgálást, esetenként a hangzavarban, zenében nem hallja a kérést), sem a vendégnek nem komfortos (senki nem szeret sorban állni és lökdösődni). Fokozottan igaz ez az elmúlt két évben kialakult járványügyi helyzetre, mindenki próbálja elkerülni a tömegben történő tartózkodást.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A BART mobil pincér egy vásárló oldali applikáció és egy vendéglátó egység oldali menedzsment rendszerből áll. A mobil applikációt a vásárló szabadon telepítheti, ebben látja a közelében lévő, a rendszert alkalmazó vendéglátóegységeket és kínálatot. A rendszer nagyon egyszerűen kezelhető, a vásárló kiválasztja a termékeket, annak mennyiségét, behelyezi a kosárba, ezt követően a Simple Pay rendszerével azonnal ki tudja fizetni a megrendelt terméket. A rendszer az elkészült termékről push értesítést küld, így a vásárló gyakorlatilag teljesen érintésmentesen, sorbanállás nélkül tud rendelni. További funkció a Soron kívül rendelek funkció, itt plusz díj ellenében a virtuális sor elejére kerül a vásárló. A vendéglátóegység a menedzsment rendszerbe a termékeit szabadon feltöltheti, majd ezt követően vállalkozásunk élesíti az üzletet a Bart rendszerében, ami innentől elérhető a nagyközönség számára. Az alkalmazás használata a vendéglátó egység szempontjából meggyorsítja és könnyebbé teszi, rendszerezi a kiszolgálás folyamatát, további rendelésekre buzdítja a vásárlót, illetve a Soron kívül rendelek díj plusz bevételt is jelent.