Adatlap


Esettanulmány címe:
Folyamatfelmérés támogatása informatikai megoldással
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ügyfél üzletviteli tanácsadással foglalkozó, évi 800 millió forint árbevételű cég, mely 10-15 fő saját munkavállalóval és kb. ugyanennyi alvállalkozói körrel végzi tevékenységét. A cég ügyfelei között kormányzati és piaci - jellemzően közép- és nagyvállalatok - szerepelnek.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cég ügyfelei részére BPR (folyamatfejlesztési) tanácsadást végez, mely során szükséges támogatni magát a folyamatok felmérését, a létrejött eredménytermékek tárolását és kooperatív módon történő szerkesztését. A projekt során elkészült dokumentumokat az ügyfél általában saját maga által üzemeltetett folyamat nyilvántartó szoftverébe szükséges betölteni, továbbá elkészíteni a folyamatokhoz kacsolódó szabályozókat.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A cégünk által fejlesztett informatikai eszköz megoldást nyújt egy BPR projekt teljes életciklusa során. Támogatja a folyamatok felmérését, központi, strukturált tárhelyet biztosít a munkaközi és végleges anyagok ügyféllel történő megosztására. A beépített naplózó eszköz segítségével minden esemény visszakövethető, a jogosultságkezelő modul pedig biztosítja az adatok sértetlenséget és bizalmasságát. A rendszer segítségével szabványos, BPMN eszköz által feldolgozható kimenet generálható, így az eredménytermékek az ügyfél folyamattámogató rendszerében megjeleníthető, továbbá lehetővé teszi a folyamat leképezését workflow támogató szoftverek által. Jelen alkalmazott megoldás esetében az eszköz webes alapon, felhőszolgáltatásként volt érhető, de a rendszer alkalmas lokális telepítésre és futtatásra is.