Adatlap


Esettanulmány címe:
SOHO Office bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
feldolgozóipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Dunántúli élelmiszeripari gyártó, feldolgozó vállalat, 300+ fő, 100+ fő Office felhasználóval
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az üzletmenethez nélkülözhetetlenek az irodai szoftverek, azonban az üzemeltetésük számos nehézséggel jár. Jelentős mennyiségű és teljesítményű hardver (szerver, storage, hálózat) szükséges hozzájuk, a rendszer konfigurálása és frissítése ismétlődő beruházással és költségekkel jár, az üzemeltetés pedig összetett, költséges, szaktudást igénylő feladat. Ráadásul a hagyományos módon megvásárolt szoftverlicencek általában nem követik elég rugalmasan a cég változó igényeit, vagy kevesebbet veszünk belőle és folyamatosan bővíteni kell vagy többet veszünk belőle és egy része kihasználatlan marad.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A fenti problémákra nyújt megoldást a SOHO Office szolgáltatáscsomag, amely egy komplex, felhőalapú megoldás a mobilitás, a megosztás, az együttműködés és a kommunikáció támogatására. Az elmúlt években az internet és a mobil eszközök alaposan felforgatták a munka világát. Korábban az volt természetes, hogy az irodában mindenkinek van asztali gépe, azon telepített irodai szoftverei voltak, és a rendszert helyben dolgozó informatikusok menedzselték. Amikor egy újabb, frissebb szoftververzió jelent meg, az telepítéssel, konfigurálással és akár betanulással – és természetesen az ehhez kapcsolódó, elkerülhetetlen költségekkel járt. Ezért is fordult gyakran elő, hogy a cégek halogatták a frissítést, kitéve magukat a biztonsági kockázatoknak. Manapság egyre több vállalkozásnál a munkatársak laptoppal, tablettel, mobiltelefonnal csatlakoznak a vállalati hálózatra, bármikor és bárhonnan, irodán kívülről, vagy akár otthonról is. A SOHO Office egy felhő alapú megoldás, amelynek bevezetésével havidíjas konstrukcióban, nagyobb beruházás nélkül juthat hozzá népszerű üzleti szolgáltatásokhoz. A bevezetett megoldás része a vállalati levelezés 50 GB-os postafiókkal, a Teams, amelynek segítségével online megbeszéléseket, konferenciákat tarthatunk. Dokumentumait biztonságosan tárolhatja a rendelkezésre álló 1TB-os tárhelyen. A beépített vírusvédelemnek köszönhetően a céges adatok biztonságban vannak a külső támadásoktól. Kollégáival csoport webhelyeken megosztott dokumentumokon dolgozhat, valós időben. A SOHO Office hatékony csoportmunkát tesz lehetővé, segítségével dokumentumait megoszthatja, egy időben szerkesztheti kollégáival, valamint videó konferenciák segítségével, akár útközben is egyeztethet üzleti partnereivel. A szolgáltatás frissítés automatikusan történik, így mindig a legújabb verziójú, biztonságos alkalmazások állnak a rendelkezésére.