Adatlap


Esettanulmány címe:
papírmentes iroda megvalósítása egy ingatlanokkal foglalkozó vállalkozásnál
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ingatlanokkal foglalkozó ügynökség. Saját tulajdonú ingatlanjai vannak, amiket bérbe ad, illetve megbízás útján kiad ingatlanokat. Iparpark üzemeltetés is a portfóliójában van. Ügyfeleik között vannak ingatlanfejlesztők, magánemberek, vállalkozók, nagyvállalatok.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A legfontosabb munkafolyamataik is papíralapon vagy emailek böngészése után sok -sok időt igénylően haladnak: Azaz: a beszerzendő eszközök nyilvántartása, előjegyzése, a hozzá tartozó eszközök kezelése, szerviz adatainak kezelése a kivitelezések követése, ellenőrzése, határidők nyomon követése, a dokumentumok kezelése, a megvalósult beruházások költségszintjének ellenőrzése, gazdaságossági mutatók, számítások végzése, feladatok ütemezése, illetve a projekt lekövetése mind költség, mind erőforrás alapján. • telefonon vagy cetlin tájékoztatják a munkatársai egymást az elvégzendő feladatokról és határidőkről • feladataikat excel táblázatokban kezelik Jelenleg nehezen átláthatóak így az üzleti folyamatok, mivel ezek nem alkotnak egy egységes rendszert, így mindent külön-külön kell keresni és összevezetni. Nagyon sok időt elvesz az életükből ez a manuális rögzítés.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Border – az elektronikus iroda- bevezetése, hardverpark modernizációja. A jó szoftver kifinomult, könnyen beállítható jogosultsági szintekkel védi a vállalkozás adatait. Mindenki csak ahhoz fér hozzá, amire munkája elvégzéséhez szüksége van. A rendszer inicializálása után, a vállalkozás működésében 20%-os hatékonyságjavulást prognosztizálható. Az alábbi modulok segítségével a következő területek folyamatos tervezésére és nyomon követésére ad lehetőséget. -munkaszervezés -logisztika -készletnyilvántartás -anyagfelhasználás -költségtervezés -munkafolyamatok nyomon követése -szerződések kezelése