Adatlap


Esettanulmány címe:
Megrendelő WebApp
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
AlbaMilagro Hungaria Kft. egy 1 millárd forint forgalommal rendelkező aktív kereskedő a mezőgazdasági szektorban. Alkalmazásukban országos üzletkötői hálózat tárgyalja ajánlataikat termelőkkel, talaj javítás, és tápanyag utánpótlás termékeire.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A megrendelés folyamatában a cég jóváhagyása, és más forgalmazók jóváhagyása is szükséges. Az adat csere e-mailben, telefonos egyeztetésen keresztül zajlik, sok esetben a nincs adminisztrációja a jóváhagyásoknak. Az árak szezonális változása, és a szállítási költség megfelelő rögzítése bonyodalmas, és eltérő értelmezést okoz. Az üzletkötők megrendelései lassan, nem transzparensen érkeznek be a cég adminisztratív csapatához.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A cég által használt Microsoft Vállalati rendszer lehetőségeinek kihasználásával, egy digitális Web alapú megrendelő rendszer létrehozása. A partnerek megrendelése azonnal megjelenik és elérhetővé válik a cég adminisztrációs csapata részére. A megrendelők külön dokumentumon kerülnek rögzítésre, és transzparens módon kerülnek megosztásra belső és külső partnerek számára, Az árváltozások alkalmazása transzparens módon történik az üzletkötők felé, és csökken a téves árak használatának lehetősége. Üzletkötések aktuális nyomon követése, riportálása.