Adatlap


Esettanulmány címe:
Ezüsthajó Kft.
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az Ezüsthajó Kft. kamion felszerelések nagy- és kiskereskedelmével foglalkozik. Öt nagyvárosban rendelkezik telephellyel: Budapest, Debrecen, Győr, Pécs és Szeged.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A régi kereskedelmi rendszeren a telephelyek elkülönített adatbázisokkal dolgozik. A rendszer elavult, DOS alapon működik. Az adatbáziskezelő a növekvő adatmennyiséggel is egyre nehezebben boldogul. Az információk kinyerése nehézkes. Nincs közvetlen kapcsolat webáruházzal.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az új rendszer egy központi szerveren működik a Budapesti BIX központban. Az összes telephely erre csatlakozik interneten keresztül. A kirendeltségek látják egymás adatait. A régi rendszer összes hibáját sikerült orvosolni.