Adatlap


Esettanulmány címe:
Üzleti levelezés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Országosan működő több üzlettel rendelkező ipari kereskedelemmel foglalkozó vállalat, 11 üzlettel és 50 alkalmazottal.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az idők során egyre nagyobb hangsúly helyeződött az ügyfelekkel való elektronikus kapcsolattartásra és alapvető elvárássá vált, hogy az ajánlatkérésekre gyorsan reagáljanak a cég alkalmazottai. Amellett, hogy óriási méretű postafiókok keletkeztek és meg kellett oldani a telephelye közti tökéletes kommunikációt, a legfőbb probléma, hogy a beérkező és kimenő levelek is gyakran elvesztek, vagy SPAM-ek közé kerültek
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Rövid felmérés után megértve a felhasználói igényeket, a Microsoft felhő alapú megoldását javasoltuk. A teljes folyamatot cégünk intézte, az előkészítéstől, a beszerzésen át az adatok migrációján keresztül a tesztelésig és a folyamatos licensz szállításon át. Néhány napos stabilizáció után mindenki megszokta az új rendszert és látványosan javult a beérkezett és kézbesített ajánlatok aránya, javult a telephelyek közötti kommunikáció és nagy mértékben nőt a rendszer üzembiztonsága és stabilitása.