Adatlap


Esettanulmány címe:
Magento webáruház bevezetése kozmetikai cég részére
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
területen kívüli szervezet
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ügyfél a kozmetikai iparban van jelen, saját készítésű kozmetikumat gyárt. Kis KKV éves árbevétele 300M Ft körül van, 20 főt alkalmaznak pest megyei székhellyel.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A megoldandó probléma egy korszerű, reszponzív marketing megoldásokkal támogatott webáruház készítése egyedi igények alapján. A webáruháznak képesnek kell kezelnie különböző szerepkörű vásárlásokat, akciókat, kedvezményeket, hírlevél listák kezelését, facebook összeköttetétst, youtube videó csatornát, google SEO optimalizálást és hirdetéskezelést.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az általunk elkészített megoldás egy Magento motorra épülő egyedi dizájnnal elátott webáruház, melyben elkészítettük az egyéni igények alapján definiált feladatokat is. Korábban egy kezdetleges CMS rendszerrel rendelkeztek melynek a konverziós aránya 0,6% környékén stagnált és nem volt reszponzív, így mobilon használhatatlan volt. Ezt cseréltük le és a konverzió már 1,2% környékén van (azaz duplázódott), a marketing funkciók és mérések hatására pedig pontos képet kap az ügyfél a látogatottságról, konverzióról. Saját UX/UI szakemberrel is rendelkezünk így a teljes tervezést is mi készítettük, több wireframe alapján választotta ki az ügyfél amit szeretne. Az átadás óta is folyamatosan fejlesztünk, legutóbb a Google Shopping rendszerbe való integrálást valósítottuk meg, aminek hatására nőtt az oldal látogatottsága már az elmúlt 1 hónapban is.