Adatlap


Esettanulmány címe:
Webáruház rendszer bevezetése kerékpár forgalmazó vállalkozásnál
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk szegedi, kerékpárok és azok tartozékainak forgalmazásával, illetve kerékpár-javítással foglalkozó kisvállalkozás 10 fős alkalmazotti létszámmal, 250 millió Forintos árbevétellel.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Ügyfelünk korábban is rendelkezett webáruház-megoldással, ám az nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, ezért a rendszer cseréje mellett döntött. Az új webáruház kialakításánál célunk az volt, hogy az a lehető legteljesebb körben automatizált informatikai- és marketing megoldásokkal működjön, hogy a szükséges élőmunka-igény a lehető legalacsonyabb maradhasson.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A kivitelezési idő alatt a cég online kereskedelmének fejlesztésére a RevolteShop Platinum csomagunk egyedileg átalakított verzióját alakítottuk ki, majd azt integráltuk a szintén bevezetett RevolteCRM rendszerével is. Az értékesítési- és marketing teljesítmény követésére a RevolteCTRL kontrolling modul is bevezetésre került. A vállalkozás előnyei a fejlesztést követően: - real time módon követhető értékesítési folyamatok - felhasznált készletek követése - átlagos forgási idő, illetve szélső értékek monitorozása - rendelések teljesíthetőségi idejének pontosabb becslése - költségtervezetek pontosabb teljesülése - munkavállalói hatékonyság növekedése - online kereskedelmi tevékenység elindulása - viszonteladói-, illetve rendszeres megrendelések érkeztetése az online felületen - rendszeres újrarendelések automatizálódása