Adatlap


Esettanulmány címe:
Memorial Szoftver bevezetése a SZIGÜ Temetkezés cégcsoportnál
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A SZIGÜ Temetkezés cégcsoport együttműködő partnereivel együtt több mint 50 temetőt és 80 irodát üzemeltet, ezzel pest megye piac vezető temetkezési vállalatcsoportja, de Bács Kiskun megyében és Budapesten is működik.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A temető nyilvántartások és adatbázisok részben papír alapúak, részben elavult informatikai rendszerekben voltak. A NGM is 2017-től egy új számlakép formátumot írt elő a temető üzemeltetők és temetkezési szolgáltatók számára. Szükség volt a mai kor követelményeinek megfelelő informatikai támogató eszközre, amely felhő alapú és az ágazat specifikus elemeket is tudja. Az alkalmazott Memorial Szoftver megoldást kínál egy olyan évtizedes informatikai problémára, mellyel a temetőket üzemeltető vállalkozások, valamint a temetkezési szolgáltatók számára egyszerűbb, átláthatóbb nyilvántartást és számos üzemeltetési feladathoz kapcsolódó számítógépes támogatást biztosít. A program teljes körű informatikai választ nyújt a 2017. januárjában és 2018. júliusában életbe lépett jogszabályi változásokra, és a kötelező számlatartalom megfelelésre is.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Memorial Szoftver egyszerű, felhasználóbarát program kezdő számítógép-használók számára is könnyen megtanulható a használata. Cégünk kiemelt figyelmet fordított a korábbi nyilvántartások és adatok importálására, valamint képzésre és oktatásra. A Memorial szoftver internet alapú program, ezért az általunk generált eléréssel belépve a világon bárhonnan használható. A Memorial Szoftver - Microsoft AZURE szervereken fut, a SZIGÜ adatai magyarországi szervereken is mentésre kerülnek, adatbiztonsága és adatkezelése GDPR konform. A szoftver a magyar törvényi előírásoknak, a temetkezési törvénynek, az érvényes NGM rendelet előírásainak, a NAV online számla adatszolgáltatás előírásainak megfelel. Cégünk vállalja az előfizetési időszak alatt a licencek jogszabály követését. A nyilvántartási adatok és számla információk a szoftverből a beépített riportokkal jogosultság szerint bármikor lekérdezhetők. A szoftver üzleti előnyei:  Nem igényelt kezdeti beruházást, nincs hűségidő  Telepítés nélkül, jogosultsággal böngészőből elérhető a szoftver a SZIGÜ munkatársai részére  Nem kellett kidobni régi számítógépeket, de mobil eszközökön is futtatható  Biztonságos, mert a bevitt adatok sohasem veszhetnek el  A munkatársakat work-flow vezeti végig a munkafolyamaton  A hozzátartozók ügyintézése jelentősen rövidült a perszonalizált dokumentumok nyomtatásával  Óránkénti és napi biztonsági mentés készül a bevitt adatokról  Minden adat kinyerhető a rendszerből, ha valamikor a SZIGÜ váltani szeretne  A menedzsment rátekinthet bármikor a az egyes irodák és temetők adataira Egyeztetést követően referenciaként felvehető a menedzsmenttel a kapcsolat, mertelégedett ügyfélként használja a SZIGÜ Temetkezés vállalatcsoport a Memorial Szoftvert.