Adatlap


Esettanulmány címe:
Utazásszervezési back-front office rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A bemutatandó cég az idegenforgalomban tevékenykedik, mint utazásszervező. A magyarországi utazásszervezési piacon a felső kategóriába tartozik. Az utasok kiutaztatásával foglalkozik. Budapesti és vidéki irodákkal is rendelkezik, valamint a hazai partnerhálózaton keresztül, több száz telephelyen forgalmazzák az általa szervezett utakat.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Szükségük van egy olyan irodai alkalmazásra, amellyel teljes körűen le tudják kezelni az utazáskezelést: - szálláshelyek beszerzése - közlekedések beszerzése - egyéb szolgáltatások beszerzése - részegységek csomagokba szervezése - csomagok offline és online értékesítése - idegen árualap beolvasása és értékesítése - crm - pénzügy teljes körű kezelése - elő és utókalkuláció
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Teljesen online rendszer kialakítása: - az irodai alkalmazás teljesen webes megjelenése - minden dokumentum elektronikus kezelése - utas követés - a cég hierarchiájához alkalmazkodó jogosultság kezelés - php, mariaDB, dhtmlx, jquery, js - a szervezők és a viszonteladók egy rendszerben való munkája Üzleti előnyök: - cégre szabott üzleti management - pénzügy cégre szabása - csomagok kezelésének szabályzása - az egy rendszerben történő munka folytán, az adatmódosítások azonnali megjelenése az adminisztrációban és az online forgalmazásban, akár a saját céget, akár a viszonteladói hálózatot nézzük