Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Elektronikus iratkezelési rendszer-adAkta.Net

(Grepton Informatikai Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Egy db adActa.NET Felhasználói licenc regisztrált felhasználóra.

Ára: 33 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 29 700 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Biztosítja az iratok minden formájának (papír, e-mail, fax, dokumentumfájl, hangfelvétel, fénykép) nyilvántartását, kezelését. Támogatja az iratok teljes életciklusát a keletkezéstől a selejtezésig, pontosan megfelelve a jogszabályoknak.Az üzleti rendszerekkel való integráció révén lehetővé teszi a dokumentumok hozzáférhetőségét az üzleti folyamatokban. Átfogó tudásbázist képez.

Beérkező levelek kezelése A postai, és egyéb (pl. futárral) papír formában érkező leveleket felbontása után célszerű a dokumentumokat digitalizálni és elektronikus formában is megőrizni. A digitalizálás gyorsan elvégezhető az adActa Lapolvasó modulja segítségével. A beérkező e-mailek akár automatikusan, akár a felhasználó kezdeményezésére bekerülhetnek az adActa rendszerbe. Az adActa az átvett e-maileket tárolja, a bennük található csatolt állományokat külön is elérhetővé teszi. Az érkeztetés során az adActa rendszerbe bekerülő iratok nyilvántartásba vétele történik meg. Ennek része a bevezetés során meghatározott alapadatok kitöltése és a vonalkóddal szkennelt állományok összekapcsolása az iratkezelő lapokkal. Ügyintézés támogatása Az iratok iktatása, ügyekhez rendelése, ügyintézése széles körűen támogatott. Az iratokhoz, ügyekhez a vezetők feladatokat adhatnak ki (szignálás), amelyek tovább oszthatók alfeladatokra. A feladatok státusza, készültsége nyomon követhető, a végrehajtás után automatikus minőségellenőrzési lépés iktatható be. Az ügyintézés során általában szükséges különféle (kimenő-, válasz-) iratok készítése. A dokumentumok készítése jellemzően irodai szoftverek segítségével történik. Az adActa rendszer beépülő (add-in) funkciókkal támogatja az elterjedt Office programok (Outlook, Word – 2010, 2013, 2016) használatát, így például a Wordben egy megírt dokumentum egyetlen gombnyomással iktatható az adActában. De iratokat hozhatnak létre kapcsolódó üzleti rendszerek is, amelyek a szabványos interfészeken keresztül igénybe vehetik az adActa teljes funkcionalitását. Az adActa.Net lehetővé teszi, hogy bármely irattípushoz vagy ügytípushoz extra adatmezőket, leíró jellemzőket rendeljünk. Az így definiált mezők csak az adott típusnál jelennek meg, de ugyanúgy kereshetők, listázhatók, rendezhetők, mint a beépített mezők. Keresés, szűrés Természetesen, az összes adatmező tartalma kereshető. Az összeállított keresési feltételrendszer a felhasználó által elmenthető, később újra betölthető, módosítható, lefuttatható. A találati lista nyomtatható, exportálható (Excel, PDF, CSV…), így tetszőleges statisztikák készíthetők az eredményekből.A keresések speciális szűrőmappaként is elmenthetőek. Egy szűrőmappa létrehozása után a felhasználó egy egyszerű mappaként látja az elmentett keresést; rákattintva a mappa tartalma a megadott feltételeknek megfelelően mindig frissül. FeladatkövetésA kiadott feladatok követését a feladatkezelő modul végzi. Nyilvántartja a feladat felelősét, jóváhagyóját, határidejét, és minden mozzanatról e-mailben értesíti, figyelmezteti az érintetteket. A felelős a számára kiadott feladatot részfeladatokra bonthatja, és ezeket több személy részére kiadhatja (ettől azonban a feladat felelőse, és a feladathoz tartozó irat felelőse továbbra is ő marad). A rendszer egy nyilvántartást vezet a határidős feladatokról.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban