Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

EATRAC industry

(Checksum Informatikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Kombinált szolgáltatások

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

A fenti ár az alaprendszert és az első éves licenszdíjat tartalmazza. Az azt követő évek licensz díja a fenti kedvezményt figyelembevéve 540.000 Ft , mely ár nemcsak a szoftver licensz díját, de a felhőalapú szolgáltatás üzemeltetési díját is tartalmazza.
Egyedi fejlesztéseket 9.500 Ft+ÁFA óradíjon vállalunk, amiből 10% kedvezményt biztosítunk a modern vállalkozások programja keretében.

Ára: 3 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 3 325 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

internet hozzáférési szolgáltatás, CRM, Gyártástámogatás , Táv- és csoportmunka támogatás, Mobil háttéralkalmazás , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Szolgáltatás menedzsment , kép- hang- és videó kezelés, egyéb, Számítógép, Mobileszköz

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Az EATRAC industry rendszer gyártó vállalatoknak nyújt megoldást, különös hangsúlyt helyezve a vevői információs igényre, az after sales tevékenységre és a marketingre.

Enterprise Asset Tracking and Management Solution™ - Vállalati Eszköz Követő és Kezelő Rendszer - valós idejű megoldás valós idejű igények kiszolgálására. Megfelelő technológiával az üzleti tervek és stratégiák valós eredményekké válnak. Egyedi, ipar-specifikus szoftver megoldásokat nyújtunk, melyek újraértelmezik ügyfeleink üzleti folyamatait. Az EATrac rendszerre fejlesztett Industry szolgáltatás csomag berendezéseket gyártó cégeknek nyújt megoldást. Teljeskörű követést ad a QR kóddal azonosított eszközök, gépek gyártás alatti és értékesítést követő életciklusban. A QR kód segítségével meghívott URL-len dokumentumok érhetőek el, bejegyzéseket, hibajegyeket lehet létrehozni. Lehetővé teszi minden egyes tevékenységhez tetszőleges elektronikus dokumentum csatolását, valamint a csatolt dokumentumok központi helyre történő letárolását. A rendszer biztosítja a dokumentált kommunikációt és adminisztrációt az eszköz felhasználási hely és a szolgáltatási hely között, segítve a karbantartási tevékenységet. Az internet alapú rendszer, pedig egyaránt biztosít mobil és irodai hozzáférést a rendszerhez jogosultság kezeléssel. A rögzített információk alapján a berendezésekre vonatkozóan jogosultsági szinteknek megfelelő adatelérés, adatkezelés lehetséges, beleértve statisztikák, kimutatások.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban