Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Ügyviteli rendszer felhőben

(Kulcs-Soft Nyilvánosan Működő Részvénytársaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 6 060 580 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 5 454 522 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

187,94 KB
2022-12-01
1,03 MB
2022-12-01
96,82 KB
2022-12-01
132,46 KB
2022-12-01

Termék kategorizáció

Gyártástámogatás , Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Munkafolyamat irányítás

Telepítés helye

Telepített szoftver

Az Ügyvitel Rendszer felhőben a legfontosabb ügyviteli feladatok - számlázás, raktárkészlet kezelése, házipénztár, távnyomtatás, webáruház, mobil riport lekérdező felület stb. - hatékony kiszolgálása egy szoftveren belül, mellyel garantáltan könnyebb lesz vállalkozása élete.

Az Ügyvitel Rendszer felhőben a legfontosabb ügyviteli feladatok - számlázás, raktárkészlet kezelése, házipénztár, távnyomtatás, webáruház, mobil riport lekérdező felület stb. - hatékony kiszolgálása egy szoftveren belül, mellyel garantáltan könnyebb lesz vállalkozása élete. Folyamatos ügyfélszolgálati támogatás és jogszabálykövetés • Integrált számlázás, készletkezelés, házi pénztár • Iktató • Bankbizonylat kezelés • Univerzális bankimport • Keskenybizonylat • KS és RLB 60 könyvelés felé adatátadás • Modulárisan bővíthető • Távnyomtatás • Jogosultságkezelés, eseménynapló • Automatikus mentés készítésének a lehetősége • Webáruház integráció lehetősége • Termék kép megjelenítés bizonylaton • Vonalkód megjelenítése bizonylaton • Költségfelosztás o Rendszeres bizonylatolás • Felhasználóbarát kezelőfelület/multitask ablak kezelés o • Bizonylat személyre szabhatósága o • Bizonylatokkal kapcsolatos állapotjelentési küldési lehetőség • Hálózatos működés korlátlan egyidejű felhasználóval • Több szállítói profil • Ügyfelek, beszállítók kezelése, ügyféltörténet • Szerződések kezelése • Projektkezelés • Naptár • Állapotjelentés küldési lehetőség • Termékek, Szolgáltatások rögzítése • Árlisták, Árszorzók kezelése, ügyfél és termékcsoportok szerint • Akciós árak kezelése • Ügyfél kapcsolatfelvétel (CRM része) • Árajánlat • Vevői megrendelés • Díjbekérő (Proforma Számla) • Számla (EDI, E-számla, Távnyomtatás) • Garancialevél • Számlák kiegyenlítése, részkiegyenlítése • Fizetési felszólítások küldése a nem fizető ügyfeleinek • Szállítói megrendelések • Bejövő számlák és bejövő előleg számlák kezelése • Intrastat kezelés • Környezetvédelmi termékdíj • Készlet ellenőrzése gyűjtős olvasóval bevételezéskor vagy kiadáskor • Szállítólevelek kezelése, akár bejövő oldalon is • Raktári bevét, Raktári kivét, Raktárközi mozgatás • Leltározás • Receptúra kezelés, Gyártás, Szétszerelés • Integrációs lehetőség külső rendszerekkel • Mobilportál • Házipénztár bizonylat adatok átadási lehetősége könyvelő programba • Rögzíthető pénztárak száma: korlátlan • Forintos és valutás pénztárbizonylatok (bevételi, kiadási) kezelése • Forintos és valutás bankbizonylatok kezelése • Pénztárbizonylatok nyomtatása egyenként vagy csoportosan • Pénztárzárás kezelése • Aktuális pénzkészlet lekérdezésének lehetősége • Hitelkeret modul • Dokumentum feltöltési lehetőség a KulcsIktató modullal • Extra Naptár modul • Bizonylatimporterek széles választéka • Vonalkód kezelés, generálás • Etikett nyomtatás • Automatikus EKÁER kezelés lehetősége • Szállítási és egyéb költségek ráosztási lehetősége a bizonylatokra Számos szolgáltatással igyekszünk könnyíteni ügyfeleink munkáját. Különös büszkeséggel tölt el minket a magasan képzett kollégákból álló ügyfélszolgálatunk, illetve egész évben futó kicsoportos interaktív foglalkozásunk, amelyeken ügyfeleink és leendő ügyfeleink elsajátíthatják programjaink tökéletes használatát.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban