Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

SmartOp Számla

(Grepton Informatikai Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

Felhasználók száma alapján kedvezményt biztosítunk.

Ára: 1 600 Ft (havidíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

254,07 KB
2021-12-01

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A SmartOp Számla a számlák hatékony kezeléséra nyújt egy átfogó, de egyszerűen működő megoldást, amely a hatékonyság növekedését és a nyomon követhetőséget szolgálja. A manuális, Excel vagy papír alapú feldolgozást felváltja egy könnyen használható és hatékony eljárást biztosító alkalmazás. Ami lényegesen megkönnyíti az adminisztráció, a könyvelés és a jóváhagyó vezetők közötti együttműködést.

A SmartOp Számla csupán egy applikációja, a számos további okos megoldást tartalmazó alkalmazáscsomagunknak, a Smart Operations-nek. A Smart Operations egy kis- és középvállalatok működését és digitalizálását támogató informatikai alkalmazáscsomag. Fedezze fel a többi alkalmazást is! A SmartOp Számla a számlák hatékony kezeléséra nyújt egy átfogó, de egyszerűen működő megoldást, amely a hatékonyság növekedését és a nyomon követhetőséget szolgálja. Az alkalmazás ellátja a számlák teljes életútjának a támogatását, az iktatástól egészen a kifizetésig. Ezenfelül lehetőséget biztosít a számlák történetének megtekintésére: ki, mikor és mit csinált vele, valamint a releváns mellékleteket is csatolhatjuk az adott számlához, így minden egy helyen elérhetővé válik. A számlák alkalmazásba töltését végezhetjük manuálisan, vagy használhatunk 3rd party OCR-rendszert, amely segítségével felismerésre és eltárolásra kerülnek az egyes mezők és az általuk tartalmazott adatok a számláról, majd ezeket továbbíthatjuk az alkalmazásba a beolvasott dokumentum képével együtt. A betöltést követően elindítható a jóváhagyási workflow, amely továbbítja az adott számlát az előre beállított személyeknek jóváhagyásra. Az alkalmazás számlajóváhagyó funkciója segítségével ezek a felhasználók, akár mobil eszközről út közben is elvégezhetik az egyes jóváhagyásokat. Köszönhetően ez a mobilra is optimalizált felületnek. Amint a jóváhagyás lezajlott, akár egy ERP-rendszerbe történő átadás is kezdeményezhető, de az alkalmazáson belül is folytatható a számla kezelése. Lehetséges a számlák költséghely bontása, bevét jegyhez rendelése, ÁFA bontása, kódolása és feladása könyvelésre. A SmartOp Számla használatával csökkenthető a beérkező számlák feldolgozásának adminisztrációs terhei és felgyorsítható a jóváhagyási folyamat. Továbbá a manuális, Excel vagy papír alapú feldolgozást felváltható egy könnyen használható, egységes és hatékony eljárást biztosító alkalmazással. A SmartOperations alkalmazáscsomagban lévő applikációk nem csak egymással képesek nagymértékben együttműködni, hanem tökéletesen integrálhatóak a Microsoft alkalmazásokon folytatott mindennapi munkamenetbe is. Ezért is kínálunk kedvezményes csomagajánlatot, O365/M365 licensz vásárlás vagy migráció mellé. Érdeklődjön róla a kollégáinknál.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban