Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

SmartOp Parkoló

(Grepton Informatikai Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

Felhasználók száma alapján kedvezményt biztosítunk.

Ára: 800 Ft (havidíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

246,64 KB
2021-12-01

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A SmartOp Parkoló rövid- és hosszútávú parkoló foglalásra kínál digitális megoldást. Az alkalmazás előnye, hogy már a parkolóhely foglalás folyamatában egyértelműen láthatóak a foglalható és szabad helyek, elkerülve ezzel az ütközéseket. A rendszer használatával a korábban papíron vagy táblázatokban vezetett foglalási naplók végre digitálisan válnak elérhetővé a foglalók és jóváhagyók számára.

A SmartOp Parkoló csupán egy applikációja, a számos további okos megoldást tartalmazó alkalmazáscsomagunknak, a Smart Operations-nek. A Smart Operations egy kis- és középvállalatok működését és digitalizálását támogató informatikai alkalmazáscsomag. Fedezze fel a többi alkalmazást is! A SmartOp Parkoló alkalmazás egyszerre nyújt megoldást rövid (például ügyfélparkolók kezelésére) és hosszú távú parkolóhely-kiosztás menedzselésére is. Így biztosítva, hogy a parkolóhelyek kezelése teljesen digitálisan valósulhasson meg. A SmartOp Parkoló rendszerébe a cég parkolóhelyei törzsadatként kerülnek létrehozására. Ezt követően pedig lehetőség van a parkolóhelyeket dedikáltan hozzá rendelheti egy-egy személyhez, hogyha az adott parkolóhelynek egy konkrét munkatárs rendelkezésére kell állnia. Ha pedig úgynevezett „pool” parkolóról van szó, abban az esetben szabadon bárki lefoglalhatja magának azt a cégen belül, ehhez mindössze egy igénylést szükséges feladni az alkalmazásban. Mindezeken túl a parkolókat az érkező vendégek számára is ki lehet jelölni és lefoglalni. A beérkező igényléseket a kijelölt parkolóhely-adminisztrátor tekinti át és dönt a kimenetelről: elfogadhatja vagy elutasíthatja azt. Az adminisztrátorok tekintetében kétféle kategóriát különböztetünk meg: központi és csoportszintű adminisztrátorokat. A csoportszintű adminisztrátorok szabadon dönthetnek a vállalat adott csoportjához tartozó parkolóhelyek csoportszintű kiosztásáról, míg a központi adminisztrátorok a vállalat számára elérhető összes parkolóhelyhez rendelkeznek hozzáféréssel. Az alkalmazás egyszerre rendelkezik nagyképernyős és mobilra optimalizált felülettel is, így mind a parkolóhely foglalása mind pedig a jóváhagyása lehető legkényelmesebben valósítható meg, akár még útközben is. A SmartOperations alkalmazáscsomagban lévő applikációk nem csak egymással képesek nagymértékben együttműködni, hanem tökéletesen integrálhatóak a Microsoft alkalmazásokon folytatott mindennapi munkamenetbe is. Ezért is kínálunk kedvezményes csomagajánlatot, O365/M365 licensz vásárlás vagy migráció mellé. Érdeklődjön róla a kollégáinknál.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban