Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

SmartOp Munkaidő

(Grepton Informatikai Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

Felhasználók száma alapján kedvezményt biztosítunk.

Ára: 800 Ft (havidíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

HR, Táv- és csoportmunka támogatás

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A SmartOp munkaidő lehetővé teszi a munkaidőfelhasználás nyilvántartását és áttekintését. A munkavállalók okostelefonon vagy PC-n könnyedén rögzíthetik az egyes fordított idejüket. Továbbá egy Start-Stop gomb megnyomásával a rendszer valós időben is képes rögzíteni a feladatvégzésre fordított időt. A rögzítést követően pedig az adatok vezetői összefoglaló nézetben is megtekinthetővé válnak.

A SmartOp Munkaidő csupán egy applikációja, a számos további okos megoldást tartalmazó alkalmazáscsomagunknak, a Smart Operations-nek. A Smart Operations egy kis- és középvállalatok működését és digitalizálását támogató informatikai alkalmazáscsomag. Fedezze fel a többi alkalmazást is! A SmartOp Munkaidő alkalmazás tervezése és fejlesztése során kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy az alkalmazás használatának elsajátítása ne jelentsen extra időráfordítást, és bárki számára könnyen, gördülékenyen történhessen meg. Ennek érdekében az alkalmazásból kétféle, egy nagyképernyős és egy mobilra optimalizált verzió is készült, ami lehetővé teszi, hogy minden eszközön és felbontáson tökéletesen lehessen használni. Az alkalmazás két fő területből/funkcionalitásból tevődik össze. A főoldalon a munkavállalók a munkájukkal töltött időt tudják dokumentálni, míg a beállítások menüpontban van lehetőség a felhasználók számára elérhető projektek adminisztrációjára (új projektek felvétele, meglévők törlése, szerkesztése vagy éppen inaktiválása) és a felhasználók által már lezárt munkanapok újranyitására. Ugyanis a felhasználóknak a munkaidő rögzítéséhez meg kell adniuk, hogy mely projekteken dolgoztak. Ezáltal az alkalmazással nem kizárólag a munkavállalók munkával töltött idejét teszi ellenőrizhetővé, hanem különböző riportokon keresztül a projektekre történ ráfordítások is könnyen nyomon követhetővé válnak. Az időráfordítás rögzítésére nem csak utólagos lehetőséget biztosít az alkalmazás, hanem a Start-Stop funkcióval a felhasználó egy gomb megnyomásával pillanatok alatt valós időben is rögzíthesse a projekttel töltött idejét. A SmartOp Munkaidő kiváló szolgálatot tehet azon vállalkozások számára, amelyek egyszerre számos projekten dolgoznak és szeretnék formalizáltan, egyszerűen egy letisztult felületen nyomon követni az időráfordításaikat. A SmartOperations alkalmazáscsomagban lévő applikációk nem csak egymással képesek nagymértékben együttműködni, hanem tökéletesen integrálhatóak a Microsoft alkalmazásokon folytatott mindennapi munkamenetbe is. Ezért is kínálunk kedvezményes csomagajánlatot, O365/M365 licensz vásárlás vagy migráció mellé. Érdeklődjön róla a kollégáinknál.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban