Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Smart Op Hiarerchia

(Grepton Informatikai Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

Felhasználók száma alapján kedvezményt biztosítunk.

Ára: 800 Ft (havidíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

Munkafolyamat irányítás

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A SmartOp Hierarchia több megoldás egyben: szervezeti hierarchia, vállalati címtár és ezeken felül a többi SmartOp alkalmazás jogosultságkezelésének alapjául is szolgál. Az alkalmazásban a vállalat teljes szervezeti felépítése leképezésre kerül, így megtalálható benne az összes kolléga releváns információi (pl.: képességek, irodán belüli elhelyezkedés, stb).

A SmartOp Hierarchia alkalmazás egy olyan többcélú felhasználókezelő alkalmazás, amely egyszerre alkalmas ellátni a vállalati címtár feladatokat, a szervezeti hierarchia leképezést és a kapcsolódó Smart Operations alkalmazások jogosultságának rendszerét, beleértve a felhasználók helyettesítését is. A SmartOp Hierarchia csupán egy applikációja, a számos további okos megoldást tartalmazó alkalmazáscsomagunknak, a Smart Operations-nek. A Smart Operations egy kis- és középvállalatok működését és digitalizálását támogató informatikai alkalmazáscsomag. A Hierarchia pedig az alkalmazáscsomag központi eleme a jogosultság kezelési képessége révén. A SmartOp Hierarchia segítségével a vállalat szervezeti felépítés válik lemodellezhetővé, vizuálisan megjeleníthetővé. Megmutatja továbbá azt, hogy miként épülnek az adott szervezeti egységek egymásra, illetve hogy az adott szervezeti egységekhez, mely munkatársak vannak hozzárendelve. Az alkalmazás rendelkezik továbbá egy vállalati címtár résszel, mely az adott munkatársnak az adatait gyűjti össze egy központilag átlátható helyen. Ide tartozhat pl. a születési idő, névnap, az elhelyezkedés az iroda területén belül, illetve lehetőség van képességek és dokumentumok (nyelvvizsgák, Microsoft-vizsgák, vezetői engedély stb.) rögzítésére is a rendszerben, mely segítheti a HR vagy a Sales tevékenységeket. A vállalat kompetenciáinak összegyűjtésével és átláthatóbbá tételével. Továbbá a mindennapi munkavégzésben is hasznos szerepet tölthet be azáltal, hogy kollégák számára is elérhetővé válik a tudás, hogy bizonyos szakmai kérdésekkel kihez fordulhatnak. A Hierarchia alkalmazásban mind szervezeti egységek között mind pedig munkatársak között lehetséges kialakítani a hierarchiát. Továbbá az itt kialakított hierarchiát és adatokat a Smart Operations alkalmazáscsomag más alkalmazásaiban is felhasználható. A SmartOperations alkalmazáscsomagban lévő applikációk nem csak egymással képesek nagymértékben együttműködni, hanem tökéletesen integrálhatóak a Microsoft alkalmazásokon folytatott mindennapi munkamenetbe is. Ezért is kínálunk kedvezményes csomagajánlatot, O365/M365 licensz vásárlás vagy migráció mellé. Érdeklődjön róla a kollégáinknál.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban