Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Opteamus egyedi jogosultsági rendszer kialakítása

(Alpha Consulting 1996 Számítástechnikai Tanácsadó Kft. )

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

A betanítás félnapos díját elengedjük.

Ára: 1 200 000 Ft (darab ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

17,31 KB
2021-03-26

Termék kategorizáció

CRM, Táv- és csoportmunka támogatás, Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

2

kereskedelem, gépjárműjavítás
VTS Hungary Kft.
ingatlanügyletek
White Star Real Estate Hungary Kft.

Az Opteamus információ-, dokumentum-, és ismeretkezelő szoftver-rendszer, amely elsősorban ügyfélkapcsolat-kezelés azaz CRM, Helpdesk (CSS) és Facility Management céljára készült. Felhasználói oldalon nincs szükség sem telepítésre, sem helyi hálózatra, sem szerver-számítógépre, csupán egy böngészőre, és egy internet kapcsolatra az Opteamus eléréséhez.

Az Opteamus információ-, dokumentum-, és ismeretkezelő szoftver-rendszer, amely elsősorban ügyfélkapcsolat-kezelés azaz CRM, Helpdesk (CSS) és Facility Management céljára készült. Felhasználói oldalon nincs szükség sem telepítésre, sem helyi hálózatra, sem szerver-számítógépre, csupán egy böngészőre, és egy internet kapcsolatra az Opteamus eléréséhez. Opteamus rendszerünket azoknak a szervezeteknek ajánljuk, akik ipari szinttű CRM, Helpdesk és CAFM funkciókat szeretnének az adatmennyiség, a biztonság, a teljesítmény vagy a megbízhatóság tekintetében, de mindezt az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron. Rendszerünk igazi ereje az 5-500 fős közösségekben egyaránt megmutatkozik. Erőssége, hogy nem csak a számadatokkal, de a szöveges információkkal (üzenetekkel, hírekkel, dokumentumokkal) is hatékonyan megbirkózik. Egyedülállóan kezeli az asszociációs kapcsolatokat és keres a magyar nyelvű szövegekben. Minden CRM rendszer alapvető funkciója a kereskedelmi ügyek dokumentált nyomon követesé az első megkereséstől egészen a sikeres üzletkötésig. Az Opteamus CRM rendszer persze rugalmas- egy ügy (vagy projekt) megvalósulását ugyanúgy nyomon követhetjük a szerződéskötés után, mint annak előtte. Rendszerünk egyértelmű és testreszabható képernyőkön mutatja meg a munkatársaknak és a vezetőknek az aktuális ügyeket, azok soron következő lépését és teljes történetét. A CRM jelentése számunkra az üzletkötés eredményességének fokozása, a felhalmozott és rendszerezett tudás segítségével. Az épületgazdálkodás területét rugalmasan és testre-szabhatóan fedi le Opteamus CAFM facility management szoftverünk. Nagyvállalati FM és PM funkciókat kínálunk, de mégis a Facebook vagy Google egyszerűségével. Opteamus facility szoftverünk igény szerint egyszerű vagy komplex – ahogy arra Önnek szüksége van. Nem véletlen, hogy legtöbb ügyfelünk a szoftverünk rugalmassága miatt választ bennünket. Az Opteamus Helpdesk rendszer azon túl, hogy dokumentált és elszámolható mederbe tereli a hibajegyek kezelését, igyekszik segítséget nyújtani a hiba megoldása és az ügyfélkezelés területén is. Helpdesk rendszerünk erőssége, hogy a szoftver nem csak a szigorúan vett hibajegyekkel, és support dokumentumokkal, de tetszőleges egyéb anyagokkal (üzenetekkel, utasításokkal, tapasztalatokkal, jegyzetekkel, gyári dokumentációkkal) is hatékonyan megbirkózik. Gyorsan testreszabható rendszerünk használható akár egyszerű ticketezésre, de akár integrált ITIL alapú szolgáltatás menedzsment rendszerként is. A rendszer képes tárolni a bejelentéshez tartozó ügyfelek, berendezések, projektek minden adatát.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban