Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

ERP integráció

(Inventori Solutions Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

ingyenesség

többletszolgáltatás

csomagajánlat

A folyamatfelmérés, koncepcionálás és az integrációs projekt kivitelezése is jelenleg ingyenes, a sikeres bevezetést követően minimum 2 éven keresztül havi licenszálási díjat számolunk fel.
MVP partnerek számára 10% kedvezmény a licensz díjra vonatkozik.

Ára: 450 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 405 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás)

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Szolgáltatásunkkal meglévő ERP rendszeréhez integráljuk a megoldást. ISCC-s és más fenntarthatósági tanácsadókkal dolgozunk annak érdekében, hogy a legjobb szolgáltatásokat nyújthassuk vállalatának.

A szabványosított nyomonkövetési rendszerek, mint például az ISCC vagy FSC, figyelemmel kísérik a termékek fenntartható eredetét és útját a felhasználásig, azonban a rendelkezésre álló vállalatirányítási rendszerek nem támogatják a megfelelést. Szolgáltatásunkkal meglévő ERP rendszeréhez integráljuk a megoldást. ISCC-s és más fenntarthatósági tanácsadókkal dolgozunk annak érdekében, hogy a legjobb szolgáltatásokat nyújthassuk vállalatának. Részletes folyamatfelmérésen felmérjük, hogyan használja jelenlegi rendszerét a szabványoknak való megfeleléshez, majd ebből létrehozunk egy megvalósítási koncepciót, mely alapulhat az automatikus (API-n keresztüli) adatátviteltől kezdve a rendszeréből manuálisan kiexportált, majd az Inventoriba importált adatátvitelig bármilyen, az esetre és ügyféligényre szabott legkézenfekvőbb megoldásra. Az integrálási projektet követően havi licenszálási modellben dolgozunk, így csak annyit fizet amennyit használ. Megoldásunkat az Ön egyedi igényeihez igazítjuk! Az ERP integrációs csomag elsődleges célcsoportja a termelést, kereskedést, feldolgozást folytató KKV-k és nagyvállalatok. Felhasználási területek: Mezőgazdaság, élelmiszeripar Az integráció főbb előnyei lehetnek: Korszerű készletkezelés szabvány-követelményeknek megfelelően A szabvány által előírt adatok és dokumentumok kezelése, létrehozása Adat- és dokumentum továbbítás a vevői részére Adatok digitális fogadása a beszállítóktól Auditra kész mérleg- és jelentéskészítés

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
  • feldolgozóipar

Kérdések a termékkel kacsolatban