Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

M365 Vállalati standard verzió + levélmigráció

(MACROTEL Kft. ( it.hu))

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

többletszolgáltatás

A termékre 60 napos próbaidőt biztosítunk teljes funkcionalitással. M365 környezet megfelelő működéséhez szükséges domain bejegyzéseit intézzük a szolgáltatóval, konfiguráljuk, dokumentáljuk.

Ára: 3 865 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Online és asztali verziós Office-alkalmazások levelezéssel, üzleti naptárral, feladatkezelővel, csoportmunkával, közös dokumentum szerkesztéssel, videokonferenciával, nagy méretű Online tárhellyel, stb

A Microsoft 365 segítségével elvégezheti a munkát, miközben védheti vállalkozását és növelheti a hatékonyságát. Valós időben együttműködhet a profi levelezés, online tárolás és csapatmunkához készült eszközök használatával, amelyek mindig naprakészek, és segítenek az adatok védelmének biztosításában. Microsoft 365 Vállalati standard verzió: • Hozzájuthat a következő Office-appok asztali verziójához: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (valamint Access és Publisher csak PC-re). • 50 GB-os postaládát és egyéni tartománynevű e-mail-címet biztosító levelezőszolgáltatást használhat. • Létrehozhat egy csapatmunkához használható központot a Microsoft Teams appal. • A fájlokat tárolhatja és megoszthatja a felhasználónként 1 TB felhőbeli OneDrive-tárterületen. • A teljesen telepített, mindig naprakész Office-appokat egyetlen licenccel felhasználónként öt telefonon, öt táblagépen és öt PC-n vagy Macen használhatja. • Éjjel-nappali telefonos és webes támogatást kaphat a Microsofttól. Kompatibilis a Windows 10, a Windows 8.1, a Windows 7 Service Pack 1 rendszerrel és a macOS két legutóbbi verziójával. Az összes nyelven elérhető. Benne foglalt szolgáltatások: -Outlook -OneDrive -Word -Excel -PowerPoint -SharePoint -Microsoft Teams -Exchange -Publisher (csak PC) -Access (csak PC) Funkciók: -Havi frissítések Beszerezheti a legújabb funkciókat és lehetőségeket az Outlook, a Word, az Excel, a Windows vagy Mac PowerPoint, a OneNote (a funkciók változhatnak), az Access és a Publisher (csak PC-hez) teljesen telepített és mindig naprakész verzióival. -Kapcsolattartás és együttműködés (Teams) -1 TB biztonságos felhőbeli tárterület felhasználónként 1 TB felhőalapú OneDrive-tárterületet kap, ahol sok más mellett dokumentumokat és fényképeket szerkeszthet és oszthat meg az összes eszközén. -Webappok és mobilappok fejlesztése (Power Apps) -Intranetes és csapatwebhelyek (SharePoint) -Munkafolyamat-automatizálás (Power Automate) -Levelezés és naptárak Az Outlookkal üzleti szintű levelezést élvezhet, felhasználónként 50 GB-os postaládát használhat, és akár 150 MB-os mellékleteket is küldhet. -Több eszközön használható (PC, Mac, táblagép, mobileszköz -Windows, iOS és Android) -Profi digitális történetmesélés (Sway) -Csevegés és online értekezletek (Microsoft Teams) -Intelligens keresés és feltárás Jellemzők: -Mindig elérhető -Beépített biztonság -Egyszerű beállítás -Biztos segítség nyújtás

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban