Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

SmartERP - IT / ERP szakértői szolgáltatás

(CORDON Könyvszakértő, Müszaki, Kereskedelmi Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Szolgáltatások


Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Testre szabás, egyedi fejlesztés, bevezetés mérnöki óradíjából, valamint minden további modul licensz árából 15% kedvezményt biztosítunk. A rendszer moduláris felépítése miatt a teljes bevezetési érték a felhasználói igények függvényében alakul ki, amely a modul licensz és fejlesztési díjak együttese.

Ára: 20 000 Ft (óradíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 17 000 Ft (óradíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

szoftver ergonómiai tanácsadás, rendszerintegrációs tanácsadás, IT biztonsági tanácsadás, egyéb

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

10

területen kívüli szervezet
NFP NonProfit Kft.
pénzügyi, biztosítási tevékenység
OVB Vermögensberatung Kft.
építőipar
Thermo Épgép Kft.
információ, kommunikáció
GeneralCom Kft.
egyéb szolgáltatás
Magyar Igazságügyi Szakértői Kamara
területen kívüli szervezet
Springfix Hungary Kft.
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Budapest Consultans Kft.
szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
Magyar Ingatlanszövetség
szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
Magyar Állatorvosi Kamara Pest Megyei Szervezete
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Pest Megyei Építészkamara

A SmartERP integrált rendszer cégünk startrakész, ugyanakkor magasfokú testreszabhatóságot és egyedi fejlesztésű bővítési lehetőséget kínáló, sikert garantáló megoldása. A SmartERP funkciói bármikor tetszőlegesen bővíthetők egyedi modulokkal. A felhasználó azonos idejű gyors munkavégzését korszerű SQL szerver biztosítja. Enterprise verzióban weben/telefonon is elérhetők az adatok, kimutatások.

A SmartERP Vállalatirányítási Rendszer (ERP) - cégünk startrakész, ugyanakkor magasfokú testreszabhatóságot és egyedi fejlesztésű bővítési lehetőséget kínáló, sikert garantáló megoldása. A mai kihívást jelentő gazdasági környezetben a piaci siker elengedhetetlen feltétele egy korszerű, rugalmas, a vállalkozás mindenkori igényeihez igazítható vállalatirányítási rendszer használata. Rendszerünk tervezésénél és fejlesztésénél fő szempont volt, hogy felhasználóbarát, gyors keretrendszert teremtsünk, amely maximálisan megfelel a legszigorúbb elvárásoknak a pontosság, adatbiztonság terén is. A SmartERP keretrendszer funkciói bármikor tetszőlegesen bővíthetők, kiegészíthetők egyedi modulokkal. Akár korlátlan számú felhasználó azonos idejű gyors és pontos munkavégzését SQL szerver biztosítja. A szigorú tranzakció orientált struktúrának köszönhetően az adatok konzisztenciája és biztonsága kimagasló színvonalon garantált. A SmartERP tudása összevethető akár külföldi ERP rendszerekkel is - kimagasló ár/érték aránnyal bír a magyar piacon. Az árazást befolyásoló tényező a felhasználók-, a használni kívánt modulok és párhuzamosan elért adatbázisok száma. A SmartERP 4 különböző verzióban érhető el: 1. SmartERP STANDARD - bázis ügyviteli modulok, minimális testre szabással 2. SmartERP PROFESSIONAL - bázis ügyviteli modulok, maximális testre szabással, egyedi fejlesztésű modulokkal kiegészítve 3. SmartERP ENTERPRISE - bázis ügyviteli modulok, maximális testre szabással, egyedi fejlesztésű modulokkal kiegészítve, weben/mobilon keresztül elérhető funkciókkal 4. SmartERP ARCHITECT - bázis ügyviteli modulok, maximális testre szabással, egyedi fejlesztésű modulokkal kiegészítve, weben/mobilon keresztül elérhető funkciókkal, fejlesztői API-val kiegészítve A verziók funkcionalitása jelentősen eltér egymástól, ezért az optimális megoldás kiválasztásához javasoljuk erp tanácsadóink véleményét kérni.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban