Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

XMIO rendszer szolgáltatóknak AI-támogatással

(Adana Online Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

A rendszer legalább 12 hónapra és 2 főre történő megrendelése esetén a rendszer díjából 5% kedvezményt biztosítunk.

Ára: 31 579 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 30 000,05 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

4,3 MB
2021-04-19

Termék kategorizáció

CRM, Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

egyéb szolgáltatás
Egész Szép Kft.
információ, kommunikáció
Gyopárosi Kábeltelevízió Kft.
egyéb szolgáltatás
Pharmamarket Kft.

Legújabb generációs, felhő alapú – azaz webes – időpontfoglaló, ügyfélkezelő és szolgáltatásmenedzsment rendszerünk AI-támogatással kifejezetten szolgáltató vállalkozások számára.

A 2021-ben debütált az Adana legújabb, XMIO rendszere, amely az AMIO és PXM rendszerekkel nyert tapasztalatok alapján került kifejlesztésre. Reményeink szerint az XMIO még hatékonyabban támogatja a szolgáltató vállalkozásokat, beleértve ebbe a magánegészségügyi szolgáltatókat.. A rendszer fejlesztése során figyelembe vettük ügyfeleink tapasztalatait, kéréseit, amelyek alapján számos új funkcióval ruháztuk fel az XMIO-t. A rendszer számos új funkciót kínál, például: rugalmas szabálytervező, önálló megjegyzések, bővített interfész más rendszerek irányában. A fejlesztések közül kiemelkedik az AI-modul, amely a rendszer által gyűjtött nagyszámú bemenő adat alapján a szolgáltatásokkal, illetve az erőforrásokkal kapcsolatban ad releváns előrejelzéseket. KINEK AJÁNLJUK? Nem csak magánorvosi szolgáltatóknak: a XMIO rendszer bárkinek segítséget nyújt, aki szűkös erőforrásokon alapuló piaci szolgáltatások nyújt ügyfeleinek. Rendszerünk hasznos segítséget nyújt akkor, ha már nem látja át az ügyfélkezelés minden részletét, javítani kívánja kapacitásai kihasználtságát, valamint szolgáltatásai minőségét és jövedelmezőségét. – Ha vállalkozása kockás papírral vagy Excel-táblákkal már nem áttekinthető – Ha dinamikusan fejlődik, vagy szolgáltatási körét jelentősen bővíteni kívánja – Ha egynél több telephelyet kíván üzemeltetni – Ha jelentősen javítani kívánja szolgáltatási minőségét – Ha kollégái megosztott helyszíneken dolgoznak (pl. call center máshol van) RENDSZERÜNK ELŐNYEI Segítünk, hogy hatékonyabban, nyereségesebben és kevesebb súrlódással működjön vállalkozása, és közben ügyfelei is elégedettebbek legyenek. – Jobb erőforrás-kihasználás – Minőségi ügyfélkiszolgálás – Új árazási lehetőségek – Célzottabb marketing – Pontosabb vezetői információk – Gyorsabb betanulási idő IDŐPONTFOGLALÁS Az intelligens, szabad kapacitás elvű időpontfoglalás segítségével célzottan töltheti fel foglalási naptárát. ERŐFORRÁSKEZELÉS Rendszerünk segítségével pontos képet alkothat foglalásairól, valamint tárgyi és emberi erőforrásai elérhetőségéről. Így könnyen azonosíthatja erőforrásai szűk keresztmetszeteit, tervezheti jövőbeni kapacitásait. SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT Szolgáltatások és az azokhoz rendelhető erőforrások rugalmas összekapcsolása az erőforrásközpontú időpontfoglalás érdekében. RUGALMAS ÁRAZÁS Szolgáltatások egyedi árazása akár munkatárstól vagy napszaktól függően. Egyszeri kuponok és rendszeres – például törzsvásárlói – kedvezmények kezelése. ÜGYFÉLKEZELÉS A kapcsolatfelvételt, valamint az ügyfélmarketinget segítő kapcsolati adatok tárolása lekérdezhető, kereshető módon.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban