Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Microsoft Dynamics 365 Business Central

(Grepton Informatikai Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

csomagajánlat

csoportos kedvezmény – egyedi ajánlat alapján
többletszolgáltatás – egyedi ajánlat alapján
csomagajánlat – további Microsoft Dynamics 365 és egyéb kiegészítő megoldásokkal egyedi ajánlat alapján

Ára: 20 759 Ft (havidíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Termékazonosítás (RFID)

Telepítés helye

Hibrid megoldas

A Microsoft Dynamics 365 Business Central vállalatirányítási rendszerrel, amely már akár teljesen felhő alapon nyújt támogatást vállalata pénzügyeinek karbantartásában, világszerte több mint 117 000 vállalat irányítja számvitelét, pénzügyeit, ellátási láncát és operatív tevékenységét. A megoldás egyszerűen bevezethető a szükséges modulokkal, és később könnyen a mindenkori igényekhez igazítható.

Pénzügyi átláthatóság Pénzügyeiről könnyen és gyorsan kap átfogó képet az értékesítési, beszerzési, számviteli és egyéb folyamatainak összekapcsolásával. Valós idejű statisztikák és jelentések állnak rendelkezésére a beépített, automatikus jelentéseknek köszönhetően. Tartsa kézben vállalata pénzügyeit és irányítson könnyen, egy helyről. Automatikus, optimalizált ellátási lánc Biztosítsa, hogy készletszintjei mindig megfeleljenek az aktuális keresletnek. A beépített mesterséges intelligencia ütemezi a tennivalókat, elemzi az értékesítési lehetőségeket és a készleteket, majd javaslatokat tesz, hogy mindig naprakészen álljon a kihívások elé. Az értékesítési és szolgáltatási színvonal növelése A rendszer segítségével egy helyen foglalhatja össze és követheti nyomon értékesítéseit, teljes sales ciklusát. Így gyorsíthatja fel az értékesítési folyamatokat, ezáltal koncentrálhat a szolgáltatási színvonal emelésére. Rendezze erőforrásait hatékonyan az egyes értékesítések szükséglete szerint. Integráció Kapcsolja össze új ERP rendszerét a már meglévő Microsoft termékeivel, és nyerjen időt. Az Azure, Office és Dynamics rendszerek kombinálásával csökken az érdemi munka elvégzéséhez szükséges idő – támogassa munkatársait a XXI. század legnagyobb innovációjával: az információ azonnali rendelkezésre állásával. Szállítson időben, minimalizálja a költségvetést Tervezze meg és monitorozza projektjeit valós időben. Kövesse lépésről lépésre beépített riportokkal a folyton változó erőforrásokat, profitabilitást és előrehaladást.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban