Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Gyártó cég CRM+gyártás+pénzügyek, 1 előfizetéssel

(10xONE Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

ingyenesség

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

csomagajánlat

1) 90 nap próbaidőszak - a 30 nap helyett

Ára: 3 999 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 3 599,10 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Gyártó cégek munkáját támogató szoftver csomag megoldás

10xONE GYÁRTÁST TÁMOGATÓ SZOFTVER CSOMAGUNK - ELŐNYÖK Beszerzés, alapanyagok beszerzése: Beszerzések kezelése, egységes vagy akár eltérő folyamatokkal (kis értékű és nagy értékű beszerzésekre). A beszerzéshez pénzügyi adatok rögzítése, a végén pedig automatikus betárolás a beszerzett cikkekből. Rendelések kezelése: A bejövő rendelések kezelése. A rendelésekhez pénzügyi adatok rögzítése, melyekből közvetlenül számlázni is lehet. Szükséglettervezés: A bejövő Ügyfél rendelések, és belső rendelések alapján szükséglettervezés a gyártáshoz. A szükséglettervezéskor közvetlenül megtekinthető a rendelt mennyiség, rendelés értéke, és az aktuális raktárkészlet mennyiség. A szükséglettervezés alapján lehet a gyártás mellett dönteni, vagy beszerzési javaslatot generálni. Gyártás tervezés: A gyártás megtervezése a gyártandó mennyiségek alapján, és a gyártás ütemezése. Receptúra (darabjegyzék) összeállítása: Előre összeállított receptúrák alapján történő gyártás. Korlátlan mennyiségű darabjegyzék összeállítása, érvényességi idő kezeléssel. Gyártási feladatok kezelése, ütemezése: Gyártási feladatok kezelése, ütemezése. A legyártott termékek automatikus betárolása, az alapanyagok automatikus kitárolása, alapanyag szükséglet ellenőrzéssel. Minőség-ellenőrzés: A legyártott termékeket, külön „virtuális raktárban” (vagy akár rendes külön raktárban) lehet külön nyilvántartani, amíg a minőség-ellenőrzés megtörténik. Raktárak kezelése: Több raktár kezelése. Alapanyag, félkésztermékek és késztermékek kezelése. Többféle készletszint figyelmeztetés beállítása. A raktárba automatikus bekerülnek a beszerzett és gyártott tételek, illetve kikerülnek a gyártás során felhasznált alapanyagok, és az értékesítés során eladott termékek. Készletek, cikkek kezelése: Készletek, cikkek kezelése különféle alapadatokkal. Cikkszám, vonalkód, sorozatszám, LOT kód, sarzs szám, többféle egyedi azonosító kezelése. Leltár: Leltár készítése az aktuális készletek alapján. Leltár ív nyomtatása, leltár eredményének a visszarögzítése, mely alapján a rendszer kimutatást készít az eltérésre, mennyiségileg és összegszerűleg is. Normál és vakleltár is készíthető. CRM, értékesítés: Az értékesítési ügyek nyomonkövetése, vezetői kimutatásokkal. A partnerek nyilvántartása. A partnerekhez dokumentumok, bevételek, feladatok csatolhatóak. És további széleskörű CRM funkciók az értékesítés támogatásához. Dokumentum kezelés, iktatás: A bejövő dokumentumok scannelése és iktatása. A dokumentumok kézzel is feltölthetőek a rendszerbe, vagy email-ben is beküldhetőek (akár közvetlenül a scannerről). Az összes dokumentum online tárolása egy helyen. A dokumentumok között több szempont alapján szuper gyorsan tud keresni, így bármi szüksége van, az mindig kéznél lesz. Pénzügy, számvitel: Számlázz a 10xONE-ból. Kövesd velünk a bejövő számlákat is. Így nem csak egységes ügyfél-nyilvántartásod lesz, de egységes pénzügyeid is. Sőt: a számláink csodaszépek!

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

feldolgozóipar

Kérdések a termékkel kacsolatban