Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Salesforce tanácsadás

(evoCRM Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver


Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Ingyenes felmérés az aktuális folyamatairól
Ingyenes támogatás a megfelelő rendszer és alkalmazások kiválasztásában a felmérést követően

Ára: 2 000 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 1 800 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

876,31 KB
2020-11-10

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Szolgáltatás menedzsment , Termékazonosítás (RFID)

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

feldolgozóipar
WOLF-PLASTICS Kft
szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
Semilab Zrt
egyéb szolgáltatás
XBody International Kft

Salesforce Világvezető CRM megoldás

A Salesforce a világ #1 számú CRM megoldása, mely az ötlettől kezdve az megvalósításig a leggyorsabb utat biztosítja, hogy egy vállalat új ügyfeleket szerezzen és az automatizált, személyre szabott üzleti megoldások segítségével egyszerűen, gyorsan és hatékonyan elérje ügyfeleit. Salesforce megadja a kellő mechanizmust és stabil rendszert mellyel az időigényes folyamatoknak búcsút mondhat és központilag automatizálhajta őket mely később mérhető eredményeket és kiváló felhasználói élményeket nyújthat ügyfeleinek és kollégáinak egyaránt. Teljesen új korszakot nyithat az ügyfélkezelésben. A felgyorsult digitalizáció következtében a cégek egyre nagyobb kihívásokkal néznek szembe. A Salesforce Sales, Service, Marketing Cloud számos vállalatokon átívelő, optimalizált és innovatív megoldást nyújt mellyel munkatársai napi munkavégzését megkönnyítheti. Ha a tapasztalataikba invesztál, akkor elősegíti, hogy energikusak, hűségesek és elkötelezettek legyenek a cége iránt. E körforgás megteremtése, mind a ügyfelek és kollégái számára is fontosak, mivel közvetlenül befolyásolják egymást. Segít megoldani az üzleti problémákat és felépíteni a jövőre nézve, olyan megoldásokat kínálva, amelyek üzleti tanácsadást, felhasználói élményt, technológiát és elemzéseket tartalmaznak. Fejlessze belső üzleti folyamatait és induljon el az okos vállalattá való átalakulás útján! A Salesforce 360 fokos nézetet nyújt ügyfeleiről így átlátható előrejelzések, árajánlatok és marketing kampányok könnyedén elkészíthetőek már meglévő és új ügyfelei számára. Minél többet tud az ügyfeléről, annál hatékonyabban adhat el és kínálhat ügyfeleinek egyénre szabott, okos megoldásokat, szolgáltatásokat. Hatékony kihasználása érdekében fontos a stratégia kialakítása és tervezése, hogy pontosan hogyan tudja a jövőben használni az összes funkcióját. Ennek megfelelően az előre és jól megtervezett megoldások sok időt és erőforrást takaríthatnak meg. Salesforce Certified tanácsadóink felkészültek a folyamatos trainingek és fejlesztési szolgáltatások biztosításában, illetve harmadik féltől származó szolgáltatások integrálásában. Mindemellett egyéni Salesforce alkalmazás fejlesztésben és implementációs tanácsadásban is segítséget nyújtanak. A felhő alapú CRM szolgáltatások közül egyik legnagyobb felhőalkalmazás piactér a Salesforce AppExchange mely lehetővé teszi, hogy több ezer alkalmazásból válogatva egyszerűen teljes körű szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek. Cégünk számos szolgáltatást kínál az egyszerű induló Salesforce csomagoktól az összetettebb egyéni megoldásokig. A legjobb, hogy mindezt napokban és hetekben tervezzük meg, nem hónapokban és években.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban