Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

INNOVO - ODOO - Humán erőforrás menedzsment

(Foldex Solution Ltd. Magyarországi Kereskedelmi Képviselete)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

csomagajánlat

Ára: 900 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 720 000 Ft (darab ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

339,92 KB
2020-10-29

Termék kategorizáció

HR

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Moduláris vállalatirányítási rendszer széleskörű funkcionalitással, speciális kiegészítő- és egyedi modulokkal

Vállalkozásunk az ODOO –TESZOR 58.29.3 (Gyártó: Odoo S.A.- Chaussée de Namur, 40 1367 Grand-Rosière, Belgium) nyílt forráskódú vállalat irányítási rendszert (továbbiakban ERP) fejleszti tovább, telepíti és támogatja. Az INNOVO-ODOO vállalatirányítási rendszer modulokból álló korszerű, integrált ügyviteli rendszer, amely igény szerint egyedi alrendszerekkel és fejlesztésekkel könnyen és rugalmasan bővíthető. Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés: A HR rendszer egy olyan szoftver-komponens amely alkalmas arra, hogy segítse a HR osztály vagy a humánpolitikai feladatokat ellátó munkatárs munkáját, optimalizálva a szükséges munkaerő ráfordítást; lehetővé tegye bizonyos munkafolyamatok automatizálását, támogassa azok végrehajtását; segítse a cég működési hatékonyságának növelését. Főbb részek: - ADMINISZTRÁCIÓS TERHEK CSÖKKENTÉSE, - CAFETERIA, - MUNKAKÖR NYILVÁNTARTÁSOK, - DOLGOZÓI ALAPADATOK NYILVÁNTARTÁSA, - MUNKASZERZŐDÉS-KEZELÉS, - TÖRVÉNYI KÖTELEZETTSÉGEK TELJESÍTÉSE.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban