Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

ERP / Vállalatirányítási rendszer (QAD Standard)

(ISYS-ON Informatikai Tanácsadó Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

ingyenesség

többletszolgáltatás

csomagajánlat

A projektek előkészítéséhez ingyenes ajánlati felmérést biztosítunk. Minden megvásárolt licensz listaárából 5 % kedvezményt biztosítunk, az ár 1 nevesített felhasználóra vonatkozik. A különböző szolgáltatások bevezetése, infrastruktúra kialakítása egyedi árajánlat tárgyát képezi.

Ára: 2 000 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 1 900 000 Ft (darab ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

12,42 KB
2020-02-05

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment , Termékazonosítás (RFID)

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

3

feldolgozóipar
Szarvasi Mozzarella Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Magyar Suzuki Zrt.
feldolgozóipar
Dutrade Zrt.

A QAD Enterprise Applications integrált megoldást elsősorban gyártó, kereskedő, illetve disztribúciós tevékenységet folytató cégeknek ajánljuk, legyen szó akár egy vagy több telephelyes működésről.

A QAD Enterprise Applications integrált vállalatirányítási megoldás működésének középpontjában a teljes ellátó hálózat irányítása, kezelése áll. A QAD Enterprise Applications alkalmazásával megvalósítható a teljes gyártási és értékesítési tevékenység integrációja, az alapanyag szállítóktól a termék felhasználójáig terjedően. A rendszer használata a vállalkozások számára biztosítja a készletezési, értékesítési, beszerzési, termelési, pénzügyi és kontrolling tevékenységük hatékony támogatását, a belső folyamataik, valamint a különböző kereskedelmi partnereikkel folytatott tevékenységük összehangolását. A QAD Enterprise Applications egységes szerkezetű rendszer, amely hatékonyan alkalmazható a nagyszámú sorozatok, a receptúra alapú vagy éppen projektrendszerű, illetve egyedi gyártású termékek üzleti környezetében. Ezt az teszi lehetővé, hogy a rendszer kiterjedt paraméterezési, testre szabási lehetőséggel bír. A termelő vállalatok erőforrásainak tudatos tervezését, a készletszintek mennyiségi, időbeli kezelését az MRP (Material Requirements Planning – Anyagszükséglet tervezés) funkciók támogatják. Az erőforrások felhasználásának optimalizálását, a szűk keresztmetszetek feltárását és feloldását vizuális tervező eszközök segítik. A QAD Enterprise Applications rugalmas válaszadási lehetőséget biztosít az ügyfelek gyorsan változó igényeinek kielégítésére azáltal, hogy összeköttetést teremt a vállalati célok, a munkatársak, a termékek, a partnerek, a szállítók és a vevők között. A rendszer biztosítja a lehetőséget az interneten keresztüli, online kommunikációra az üzleti folyamat minden résztvevője között. Az integrált működést az egyszeres adatbevitel, illetve a háttérben automatikusan végbemenő könyvelési események támogatják. Az előre paraméterezett, ügyvitelkövető folyamatok, s a felhasználóra szabható menüstruktúra a könnyebb kezelhetőséget szolgálják. A QAD Enterprise Applications felhasználóbarát felületen biztosítja a reálfolyamatok naprakész követését, folyamatos ellenőrzést tesz lehetővé a különböző kimutatásokon és a testre szabható lekérdezési, jelentési rendszeren keresztül, így a vezetők számára olyan információkat szolgáltat, amelyek elősegítik a gyors, hatékony döntéshozatalt.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • feldolgozóipar
  • építőipar
  • kereskedelem, gépjárműjavítás
  • szállítás, raktározás

Kérdések a termékkel kacsolatban