Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

ClockWork vállalat irányítási rendszer

(DIGITAL SOLUTIONS Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

többletszolgáltatás

Teljes DEMO rendszer kipróbálási időszak 15 napig, virtualizált környezetben.
Díjmentes 10 munkaóra szakértői tanácsadás, előzetes igényfelmérés, és megvalósíthatósági vizsgálat.
20% kedvezmény a Core rendszer listárából.

Ára: 5 000 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 4 000 000 Ft (darab ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Termékazonosítás (RFID)

Telepítés helye

Telepített szoftver

Vállalatirányítási, Termelésirányítási, Folyamatirányítási, Logisztikai megoldások értékesítés (CRM), gyártás, készletkezelés, szállítás, számlázás, elektornikus dokumentumkezelés, logisztika és projekt menedzsment

A ClockWork Enterprise egy fejlett, könnyen testre szabható és egyedi igények szerint fejleszthető, bővíthető ügyviteli, vállalatirányítási rendszer. Mint az ügyviteli rendszerek általában, a ClockWork is különböző modulokból épül fel. Ezek a modulok integrált rendszert alkotnak, így a belső modulok közvetlenül, a külső modulok valamilyen interaktív kapcsolaton keresztül tudják egymás adatait, és eredményeit feldolgozni, illetve azokat használni. A ClockWork igény szerint a cégeknél, vállalatoknál egyedi elképzelések alapján kerül telepítésre, beállításra. Egy statikusan forgalmazott szoftverrel ellentétben, a ClockWork rendszer bővíthető és testre szabható a megrendelő cég profiljának, tevékenységének megfelelően. Szakembereink a bevezetés során elvégzik a telepítéssel, beüzemeléssel és betanítással járó összes munkálatot, hogy a kész rendszert már a kezdetekkor hatékonyan használhassák ügyfeleink. Az ügyviteli rendszer működéséhez szükséges hardveres eszközöket, amennyiben azok még nem állnak a megrendelő rendelkezésére, cégünk biztosítja. A szervert, kliens gépeket, kiszolgáló egységeket és kiegészítőket munkatársaink kiszállítják, beüzemelik és kiépítik a szükséges hálózatot. Igény szerint az Ön cégének rendszerfelügyeletét is ellátjuk. Az általunk biztosított hardveres eszközök karbantartását, javítását folyamatosan tudjuk biztosítani. A fentiek figyelembe vételével tudjuk biztosítani Önnek és cégének, hogy a lehető leghatékonyabban tudja alkalmazni a ClockWork ügyviteli és vállalatirányítási rendszert, a cég profiljának megfelelően.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban

A CRM a termékkategóriák között az első helyen szerepel. Hol található a ClockWork-ben található CRM-ről valamilyen publikus leírás, dokumentáció amely a megvalósított funkciókat és lehetőségeket tartalmazza? A honlapon - http://digitalgroup.hu/index.php/clockwork/clockwork-modulok - nem találtam ilyet. Az alapvető ügyféladatok tárálásán felüli funkciók lennének az érdekesek.