Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

simpVETS

(SimpSec Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

többletszolgáltatás

A árkedvezmény mellett 6 hónap ingyenes terméktámogatás jár a megrendelőnek. Ezen felül a jogszabályi követés a szoftver használat ideje alatt térítésmentes. Betanítás és oktatás első napja ingyenes.

Ára: 5 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 4 950 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Termékazonosítás (RFID)

Telepítés helye

Telepített szoftver

ERP alapú praxismenedzsment és betegnyilvántartó rendszer állatorvosi praxisok részére. Megjelenésével megfelel a mai kor elvárásainak, segíti és megkönnyíti a rendelő mindennapi ügyvitelét. A simpVETS vállalatirányítási és betegnyilvántartási rendszer, futhat saját szerveren vagy cégünk szerverén, az adatok teljes biztonságban maradnak.

simpVETS Komplex vállalatirányítási és betegnyilvántartó rendszer állatorvosi praxisok részére, amely egyaránt alkalmas egyéni vállalkozóknak és cégeknek a mindennapi ügyvitel gyorsítására. Könnyen kezelhető, bárhonnan elérhető, használatával kiváltható a papíralapú, több órát vagy napot igénybe vevő rendszerezés. Részletek: A simpVETS egy olyan vállalatirányítási praxismenedzsment és betegnyilvántartó rendszer, ami a megrendelők igényeihez igazodva futhat saját szerverén (maga az alkalmazás és az adatbázis is) vagy a cégünk szerverén (saját üzemeltetésben), mindkét esetben felhőalapú adattárolást tesz lehetővé és távolról elérhető. A rendszer böngészőben futó webalkalmazás, így teljes mértékben platformfüggetlen, bármilyen internetezésre alkalmas eszközön (számítógép, tablet, mobiltelefon) használható. A tárolt adatok tökéletes biztonságban vannak, kizárólag a megrendelő által megadott felhasználók láthatják azokat részben vagy egészben. A rendszer használatát különböző jogosultsági szintek szabályozzák. Funkciók: - rendszeren belül megoldott számlázás, akár több fiókkal is, - a praxis, mint vállalkozás operatív folyamatainak kezelése - a praxis teljes tevékenységének egyszerű nyomonkövethetősége, ellenőrizhetősége - páciensek automatizált értesítése (pl. oltásról) - online időpontfoglalás - páciens részére hozzáférés a rendszerben tárolt saját adataihoz, kezeléseihez - PetVetData kommunikáció - GDPR kompatibilitás Moduljai lefedik az ERP rendszer alapjait: - partnerkezelés: vevők, beszállítók adatainak nyilvántartása - több telephely, telephelyenként több raktár kezelése - raktárkészlet kezelés - vásárló irányú bizonylatkezelés: árajánlat, foglalás, megrendelés, szállítólevél, számla kiállítás (előzmény bizonylat hivatkozással az egymás közötti átjárhatóság miatt) - beszállító irányú bizonylatkezelés: rendelés, bevételezés - pénzügyi modul a vállalat pénzmozgásainak kezelésére és átláthatóságára A felhasználóknak lehetőségük van a bizonylatok e-mailben való kiküldésére, és nyomtatás helyett pdf formátumban való mentésére.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

egyéb szolgáltatás

Kérdések a termékkel kacsolatban