Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

CAS genesisworld CRM rendszer

(Consulo Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

csomagajánlat

CAS genesisWorld CRM rendszer bevezetése esetén 3 díjmentes konzulensi és tanácsadói napot biztosítunk a programban résztvevő ügyfeleinknek. Minden megrendelőnknek egyedi csomagajánlatot biztosítunk a termék sokszínűsége, a termékhez elérhető modulok részletes funkcionalitása miatt.

Ára: 12 000 Ft (óradíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 11 040 Ft (óradíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Táv- és csoportmunka támogatás, Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

3

kereskedelem, gépjárműjavítás
Practilub Professional Zrt.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Chemical-Seed Kft.
egyéb szolgáltatás
Kaba Város Önkormányzat

A CAS genesisWorld CRM rendszer olyan ügyviteli megoldás, amely mindenre kiterjedően kezeli a cég ügyfeleinek adatait, és rendszerbe foglalja az értékesítéssel, marketinggel, ügyfélszolgálattal és projektkezeléssel kapcsolatos folyamatokat.

A CRM (Customer Relationship Management) egy olyan ügyviteli megoldás, amely mindenre kiterjedően kezeli a cég ügyfeleinek adatait, és rendszerbe foglalja az értékesítéssel, marketinggel, ügyfélszolgálattal és projektkezeléssel kapcsolatos folyamatokat. A szoftver tárolja a jelenlegi és potenciális partnerek adatait, a hozzájuk kötődő eseményeket, valamint a velük kapcsolatban álló munkatársak tevékenységeit, vagyis a teljes ügymenetet lefedi. Az adatokat átláthatóvá, a folyamatokat hatékonnyá teszi, vállalati közös “emlékezetet” teremt és gondoskodik a strukturált munkafolyamatokról az egész vállalaton belül. A német KKV szektor vezető CRM rendszere jól kidolgozott, sokoldalú funkciókat kínál, amelyek az egyes moduloknak és bővítéseknek köszönhetően tetszőlegesen az Ön igényeinek megfelelően alakíthatóak. A rendszer által nyújtott előnyök - aktuális információk biztosítása - központi hozzáférés az adatokhoz - célcsoportnak megfelelő marketing műveletek alkalmazása - kiváló tanácsadás és egységes információnyújtás az ügyfélszolgálat területén - gyors áttekintés, naprakész jelentések és kiértékelések - csoportmunka - gyors keresés a rendszerben tárolt adatok között a SmartSearch technológiának köszönhetően

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban