Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

eVIR Vállalatirányítási Információs Rendszer

(BC.HU Kft.)

Fő kategória: Kombinált szolgáltatások


Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Mivel egyedi rendszerről van szó, ezért nem lehet konkrét árat adni magára a szoftverre, Viszont ingyen vagy kedvezményesen biztosítunk konzultációt, ez alapján díjmentes egyedi próba rendszert, segítünk az adatok átemelésében a régi rendszerekből, oktatást, támogatást biztosítunk a gördülékeny használathoz, hogy hosszú távú, mindkét fél részére előnyös és gyümölcsöző együttműködés születhessen.

Ára: 3 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 2 700 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

rendszerintegrációs tanácsadás, CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Szolgáltatás menedzsment , számlázó szoftver

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Az eVIR vállalatirányítási rendszer a kereskedelmi-szolgáltató KKV cégek ideális költséghatékony megoldása az adminisztrációs feladatokra

Az eVIR vállalatirányítási rendszer Linux szerveren működik, ami lehet egy szolgáltatónál elhelyezve, vagy pedig a cég saját irodájában is, így ötvözve a felhő alapú megoldások rugalmasságát és az adatbiztonsággal kapcsolatos esetleges aggályokat. Használatához csupán egy böngészőre van szükség, ezért teljesen platform és rendszerfüggetlen, azaz működik Windows, OSX, Linux rendszert használó számítógépeken, Android, iOS, Windows Mobile mobiltelefonokon vagy tableteken is. Korlátlan számú felhasználó veheti igénybe a szolgáltatást akár egy időben is egymás zavarása nélkül. A modulokból álló felépítés miatt mindig egyedi rendszert állítunk össze az adott felhasználó igényeinek megfelelve, majd ezen végezzük el a testreszabási feladatokat. Ezen túlmenően a rendszer kiegészíthető teljesen egyedi fejlesztésekkel is, ilyen módon biztosítva a maximális rugalmasságot, illeszthetőséget. Külső rendszerekkel való összeköttetés is megvalósítható (pl. webshop, könyvelési rendszerek, stb.). A Liniuxos szerverkörnyezettel a felhasználó nem találkozik, viszont garantálja a költséghatékony kialakítást és üzemeltetést.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban