Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

IRIS - Integrált Kereskedelmi Információs Rendszer

(Diaszoft 2000 Számítástechnikai és Kereskedelmi Bt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

többletszolgáltatás

Korlátlan idejű próbaidőszak.

Az első évben 20% engedmény az éves bérleti díjból (120 000 Ft + ÁFA helyett 96 000 Ft + ÁFA)

A második évtől pedig 5 % kedvezmény az éves bérleti díjból. (60 000 Ft + ÁFA helyett 57 000 Ft + ÁFA)

+ ingyenes dokumentumkezelő és iktató modul

+ 2 óra ingyenes betanítás távsegítséggel

Ára: 120 000 Ft (éves díj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 96 000 Ft (éves díj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

5

kereskedelem, gépjárműjavítás
Vasi Alfavill Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Poly-Duo Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Urai FÖLDGÉP Kft.
szállítás, raktározás
Györe Intertrans Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
VASI RÁJA Épületgépészeti Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Integrált ügyviteli rendszerünkkel azoknak a kereskedelemmel, szolgáltatással foglalkozó cégeknek, vállalkozásoknak tudunk segíteni, akik profik a saját szakterületükön, de gondot okoz számukra az adataik és az ügyviteli folyamataik kezelése...

Ügyviteli rendszerünk végig kíséri egy kereskedelemmel (szolgáltatással) foglalkozó vállalkozás ügyviteli folyamatait. Az árajánlat adástól, a termék megrendelésén át egészen a szállítólevél, illetve a számla kiállításáig. Továbbá árajánlatot kérhetünk mi is a beszállítóinktól, megrendeléseket adhatunk le a beszállítóinknak, a megrendelés megérkezése után készletre vételezhetjük a beérkezett termékeket. (szállítólevélről, és számláról is) Mindezt úgy, hogy a folyamat elején felrögzített bizonylatok adatait néhány gomb nyomással automatikusan át tudunk adni a folyamat következő bizonylatára. Nem kötelező a folyamaton végig menni az árajánlat adástól a számla készítéséig, mert szállítólevél és számla önállóan is kiállítható. Készpénzes számlák esetén egy automatikus házi pénztár nyilvántartás is megtörténik, illetve átutalásos számlák esetén lehetőség van a banki kiegyenlítések nyilvántartására is. A rögzített adatokból kb. 150 különböző lista, összetett kimutatás és grafikon készíthető, amelyek száma folyamatosan bővül. A fenti modulok egy egységes rendszert képeznek, amelyek önállóan és külön külön is használhatóak. Már az alap csomag is tartalmaz minden modult.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • építőipar
  • kereskedelem, gépjárműjavítás
  • szállítás, raktározás
  • információ, kommunikáció
  • egyéb szolgáltatás

Kérdések a termékkel kacsolatban