Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

CRM rendszer

(ALOHA Informatika Kft)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

2 hónap

Ára: 36 500 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

kereskedelem, gépjárműjavítás
Cédrus Számítástechnika Kft
kereskedelem, gépjárműjavítás
Delta Silconversion Kft
szállítás, raktározás
Smart Electronic APC Eurologisztika Kft

Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management - CRM) fogalma egy szervezet partner és ügyfél oldalon felmerülő folyamatainak összességét takarja. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tároljon.

Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management - CRM) fogalma egy szervezet partner és ügyfél oldalon felmerülő folyamatainak összességét takarja. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tároljon. A rendszerben szereplő adatokat a szervezet egyes részlegei és munkavállalói érhetik el. Az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer igénye napjainkban egyre több cégnél felmerül, mert a piaci túlkínálat és a versenytársak folyamatos fejlődése mindig naprakész információszerzésre készteti a piac szereplőit.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban