Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

SimpERP

(SimpSec Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

többletszolgáltatás

A árkedvezmény mellett 6 hónap ingyenes terméktámogatás jár a megrendelőnek.
Ezen felül a jogszabályi követés a szoftver használat ideje alatt térítésmentes.
Betanítás és oktatás első napja ingyenes

Ára: 150 000 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 135 000 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Gyorsabb, áttekinthetőbb adminisztrációs és ügyviteli folyamatok, mellyel időt, pénzt takaríthat meg és a környezetet is kíméli. Látványos, színes megjelenésével megfelel a mai kor elvárásainak, segíti a könnyebb eligazodást a bizonylatok tengerében. A SimpERP vállalatirányítási rendszer, futhat saját szerveren vagy cégünk szerverén, az adatok teljes biztonságban maradnak.

SimpERP Komplex ügyviteli rendszer, amely egyaránt alkalmas egyéni vállalkozóknak, cégeknek, vállalatoknak a mindennapi ügyvitel gyorsítására. Könnyen kezelhető, bárhonnan elérhető, használatával kiváltható a papíralapú, több órát vagy napot igénybe vevő rendszerezés. Részletek: A SimpERP egy olyan vállalatirányítási rendszer, ami a megrendelő igényeihez mérten futhat saját szerverén (maga az alkalmazás és az adatbázis is) vagy a cégünk szerverén (saját üzemeltetésben), mindkét esetben felhőalapú adattárolást tesz lehetővé és távolról elérhető. A rendszer böngészőben futó webalkalmazás, így teljes mértékben platformfüggetlen, bármilyen internetezésre alkalmas eszközön (számítógép, tablet, mobiltelefon) használható. A tárolt adatok tökéletes biztonságban vannak, kizárólag a megrendelő által megadott felhasználók láthatják azokat részben vagy egészben. A rendszer használatát különböző jogosultsági szintek szabályozzák. Moduljai lefedik az ERP rendszer alapjait: - partnerkezelés: vevők, beszállítók adatainak nyilvántartása - több telephely, telephelyenként több raktár kezelése - raktárkészlet kezelés - vásárló irányú bizonylatkezelés: árajánlat, foglalás, megrendelés, szállítólevél, számla kiállítás (előzmény bizonylat hivatkozással az egymás közötti átjárhatóság miatt) - beszállító irányú bizonylatkezelés: rendelés, bevételezés - pénzügyi modul a vállalat pénzmozgásainak kezelésére és átláthatóságára A felhasználóknak lehetőségük van a bizonylatok e-mailben való kiküldésére, és nyomtatás helyett pdf formátumban való mentésére.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban