Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

DataMagic ERP – Teljes rendszer funkció lista

(DataMagic Pénzügyi Informatikai és Tanácsadó Kft)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Rendszerünk minden esetben egyedi bevezetés, az iparági követelményekre és a megrendelő folyamataira illesztett fejlesztésekkel és paraméterezéssel. A projekt teljes költsége a felhasználók számából és a sikeres bevezetéshez szükséges munkafázisokból adódik össze (pl. specifikáció, igényelt modulok meghatározása, egyedi fejlesztések elvégzése stb.) A fent megjelölt egy tájékoztató jellegű alap ár.

Ára: 14 500 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 13 050 000 Ft (darab ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

A vállalatra jellemző tevékenységek teljes körűen és hatékonyan vezethetők a DataMagic ERP-ben. A program információs rendszere számos beépített, és ügyféligény alapján is kialakítható lekérdezésen alapul, amely gyors és egyszerű adatkinyerést biztosít. A szoftver moduláris felépítéséből fakadóan könnyen a cég munkafolyamataihoz, méretéhez és lehetőségeihez igazíthatóak az ügyviteli folyamatok.

A DataMagic ERP rendszerén belül, a magyar törvényi előírások alapján kialakított pénzügyi és számviteli funkciókkal ügyfeleink gyorsan, hatékonyan végezhetik feladataikat. A programba épített információs rendszer számos, akár ügyféligény alapján is kialakítható lekérdezési lehetőségeken alapul, amelyek gyors és egyszerű adatkinyerést biztosítanak. A vállalat egészére vonatkozó számlák, rendelések, a termeléssel és készlettel kapcsolatos mozgások, pénzügyi kifizetések hatékonyan és teljes körű vezetését biztosítjuk, de a főkönyvi könyveléssel, tárgyi eszközökkel kapcsolatos teendők során is hathatós támogatást nyújt a rendszer. Lehetőség van dimenziókban, de akár telephelyekhez kötve is a számlákat, költségek vezetésére. A szoftver az ügyfél munkafolyamataihoz alakítható. Moduláris felépítéséből adódóan könnyen a cég méretéhez és lehetőségeihez igazíthatóak az ügyviteli folyamatok. Használatával átláthatóvá válnak a cég pénzmozgásai, nyilvántarthatjuk a kiállított és befogadott számlákat, nyomon követhetjük a kiegyenlítéseket, továbbá követeléskezelést támogató megoldásokat is tartalmaz. A pénzügyi rendszer naprakész információkat biztosít a cég pénzügyi helyzetéről. A Vállalatirányítási rendszer moduljai szorosan összefüggenek egymással (pl.: Megrendelések, Készlet, Bank, Pénztár, Főkönyv, stb.), ezért átfogó megoldást biztosít a cég működése során felmerülő gazdasági események adminisztrációjára, előállítására, kézbesítésére és karbantartására. A rendszer előre definiálható törzsadatokból dolgozik, amelyek akár közvetlenül egy bizonylat rögzítése során is felvehetők. Az integrált vállalatirányítási rendszernek köszönhetően a számla kiegyenlítés jelentősen egyszerűsödik, és a Tipizált tételek használatával különböző automatizmusok is elérhetőek (Pl. automatikus pénztárbizonylat nyomtatás). A rendszer korlátlan Pénztárat és Bankszámlát képes kezelni, bármely devizanemben. A banki kivonatok migrációjával nagy arányban automatikussá tehető a banki tételek rögzítése és a számlákkal való összepontozása is. A vállalat tevékenységének megkönnyítésére a rendszerbe számos kiegészítő funkciót is implementáltunk: • Bevételek, kiadások tervezése • Külső adatok migrációja • Adatszinkron • Egyedi számlaképek • E- számlázás • Bank- és pénztáregyenlegekről összevont listák • Áfa analitika kezelése, listáktól a bevallásig • Kompenzáció kezelése, kompenzáló nyomtatvány készítése • Feladás főkönyv részére • Zárások kezelése A DataMagic ERP megbízható megoldást kínál minden kettős könyvvitelt vezető vállalkozás számára. Megoldásaink széles körűen paraméterezhető könyvelési eljárások kialakítását teszik lehetővé: • Dimenziókezelés • Cégek közötti törzsadat átvétel • Automatikus könyvelések (kiegyenlítések árfolyam-különbözetének elszámolása, pénzforgalmi ÁFA átvezetések, készpénzes számlákhoz pénztári tételek képzése) • Felhasználó által testre szabható, sokrétű lekérdezési lehetőség • Beszámoló készítés (Mérleg, Eredménykimutatás) • Zárások kezelése

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban