Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

APPON ERP

(APPON LINE Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

Moduláris felépítésnek köszönhetően az igényelt szolgáltatások mennyisége alapján kerül meghatározásra a havi díj melyre a 10% kedvezményen túl további kedvezményeket tudunk biztosítani.

A rendszer beüzemelésének a testreszabás összetettsége alapján egy egyedi költsége lehet ezt követően már csak a havi díjat kell fizetni mely tartalmazza a biztonsági mentést és a felhőtárhelyet is.

Ára: 150 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 135 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, HR, Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Internetes értékesítés (webáruház) , Vállalati portál , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

7

kereskedelem, gépjárműjavítás
Hegyközi Autó KFT
kereskedelem, gépjárműjavítás
Vonalkód Rendszerház Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
MediAd Kft.
humán-egészségügyi, szociális ellátás
T&G Health Kft
humán-egészségügyi, szociális ellátás
West Health Kft
információ, kommunikáció
MEDIATOR GROUP Kft.
információ, kommunikáció
Brightly Kft.

Vállalat működését támogató vállalatirányítási rendszer. Moduláris felépítésének és konfigurálható moduloknak köszönhetően a vállalkozás működésére szabható. Igény esetén speciális folyamatok és funkciók egyedi fejlesztése könnyen kivitelezhető a speciális egyedi vállalatirányítási keretrendszerünk segítségével.

Az elmúlt évek fejlesztéseinek összekapcsolásából illetve a modern technológiák alkalmazásával jött létre az APPON integrált vállalatirányítási rendszerünk. Fejlesztésnél fontos elvárás volt ügyfeleink részéről a moduláris felépítés. Vállalkozásod számára fontos, hogy a munkatársaid és saját idődet a leghatékonyabban tudd beosztani, s a vállalkozásod által használt vállalatirányítási rendszer üzemeltetése a legegyszerűbb legyen, ezért egyszerű átlátható felületeket és egységes logika szerint működő alkalmazásokat biztosítunk neked! Az vállalatirányítási rendszerünk moduljai: - Törzsadat kezelő modul - Partnerkezelő modul - Vállalati CRM modul - Humán erőforrás menedzsment - Raktárkezelő és logisztikai modul - Gyártás modul - Kontrolling és statisztika modul - Webáruház (integrált fizetési megoldással) és webportál modul - Munkafolyamat kezelő modul - Elektronikus iratkezelő és iktató modul - Tudástár modul - Szolgáltatásmenedzsment modul A fenti modulokon túl ha speciális igényed van akkor egyedi fejlesztésű modulokat is tudunk kapcsolni a meglévő modulokhoz. Az integrált vállalatirányítási rendszeredet finomhangoljuk a vállalkozásod működésére, s a használt vagy bevezetni kívánt vállalati folyamatok alapján kialakítjuk a vállalkozásodra szabott egyedi vállalatirányítási rendszeredet. Mivel ez a testreszabás nem egységesíthető így rendszerünk árazását is úgy alakítottuk ki, hogy ne egy komplett vállalatirányítási rendszert kelljen kifizetned, hanem a már kész modulokat bérleti konstrukcióban tudjuk számodra biztosítani. Így csak az egyedi fejlesztéseket költségét kell állnod. Az integrált vállalatirányítási rendszer a jelenleg megfizethető legkorszerűbb technológiákkal fejlesztjük vállalkozásodra szabva, ezért a felhőalapú (könnyű klienssekkel olcsón üzemeltethető) kialakításának köszönhetően több telephelyen vagy külső munkatársak által is könnyen elérhető vállalatirányítási rendszer valósítottunk meg vállalkozásod számára. Olyan rendszert készítettünk neked amivel nem csak a termelékenységed nő, de az üzemeltetésre ráfordított munkaidőddel is jelentősen tudsz spórolni, s akár egy tengerparti nyaralás alkalmával is átláthatod vállalkozásod napi folyamatait.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban