Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

ERP Vállalatirányítási rendszer

(Infornax Számítástechnikai Szövetkezet)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

A StarLight modulonkénti alapára 650.000,-Ft +ÁFA / 3 felhasználó, ebből 5% kedvezmény leszámolandó!

Ára: 650 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 617 500 Ft (darab ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Telepített szoftver

Cégünk saját fejlesztésű ERP kisvállalat irányító rendszerével a megrendelőnk belső működésére és a vállalat tranzakcióira vonatkozó információk koordinált és folyamatos, feldolgozását, tárolását és szolgáltatását végző személyek, tevékenységek, valamint a funkciók ellátását lehetővé megoldás.

A StarLight nevű korszerű csoportmunkát lehetővé tevő integrált kisvállalati rendszer, mely segítségével a kisvállalatok hatékony működtetése lehetővé válik. A felépítés alapja az a folyamat ahogy egy vállalaton belül az anyagi folyamatok zajlanak. Komplex és integrált megoldás a beszerzéstől az ügyirat kezelésen keresztül akár az internet kereskedelemig. iktatás beszerzés számlázás és pénzügy pénztár Cashflow erőforrás kezelés készlet kezelés vezetői információk A StarLight IKTATÓ rendszer elsődlegesen arra lett kifejlesztve, hogy nagy mennyiségű papíralapú vagy digitális dokumentumot a lehető legbiztonságosabban, hosszú távon, elektronikusan tároljon, és milliós nagyságrendnél is másodperceken belül vissza tudjon keresni egy adott iratot. A rendszer jelentősége hatványozottan megnő hálózatos környezetben. A StarLight KÉSZLETGAZDÁLKODÁS központi eleme a cikk. A cikkre jellemző összes adat a cikktörzsön keresztül elérhető módosítható.Az egyedi cikkek tetszőleges mélységű fa struktúrában helyezkednek el, így nagymértékben megoldható az egyes gyűjtőfogalmakon keresztüli cikkazonosítás.Minden egyes cikkhez tetszőleges számú előre definiált jelző flag adható (pl. árlistában szerepel, web shop-ban szerepel, kifutott típus stb…) A StarLight BESZERZÉS folyamatát minden esetben az igény felmerülése indukálja. Igény keletkezhet vevői megrendeléskor, vagy automatikus készlet figyelés eredményeképpen, vagy vállalaton belüli készlet igény esetén. Az StarLight ÉRTÉKESÍTÉS mint a vállalat életének fő motívuma megfelelő hangsúlyt kap a struktúrában. Az értékesítés alap eleme a cikk. A cikk rendelkezik minden olyan tulajdonsággal ami az értékesítéshez szükséges. Több ár kezelése (beszerzési ár, átlagolt beszerzési ár, listaár, internet ár, nagyker ár, stb..) cikk jellemzők, értékesítési alap információk rögzítése mindig egy helyen a cikk karbantartásban végezhető el. Itt jelölhető ki pl. az is hogy az internet áruházban szerepeljen-e. Az értékesítési folyamat teljes egészében nyomon követhető az ajánlat kéréstől a megrendelésen át a teljesítésig majd az utókalkulációig. A StarLight LIKVID pénzügyi modul lehetővé teszi a bankszámlák kezelését, a tartozik követel állomány kezelését. Kimutatások, felszólítások automatikus előállítását. Naprakészen biztosítja a vállalkozás teljes pénzügyi információit. A rendszer moduláris felépítésű, lehetséges egy-egy modul bevezetése csak.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban