Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

K2D Starter Pack - vállalatirányítási rendszer

(DLM Solutions Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

ingyenesség

többletszolgáltatás

5% árkedvezmény. Ingyenes helyszíni felmérés és tanácsadás az ország bármely pontján.

Ára: 4 100 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 3 895 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

3

szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
Rabomatik Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Balogh Autóházak Kft.
feldolgozóipar
Elit Ortopéd Cipőgyártó Kft.

A K2D vállalatirányítási rendszer, egy széleskörű funkcionalitással rendelkező, integrált ügyviteli alkalmazás csomag. K2D rendszer igazodik a felhasználók valós igényeihez, rendkívül széles körű támogatást nyújt az ügyviteli folyamatokban és azok követésében, miközben jelentős mennyiségű munkaerő takarítható meg a magas fokú automatizáltságának és integráltságának köszönhetően.

DLM Solutions 16 éve értékesít a kis- és nagykereskedelem, a gyártás-termelés, a projekt szemléletű munkavégzés (pl. kivitelezés, karbantartás) és a logisztika-raktározás iparágak részére dobozos és egyedi fejlesztésű szoftvereket. Jól ismerjük a vállalati üzleti folyamatokat és az iparági best practice-eket. Szoftverfejlesztő csapatunk erre a tapasztalatra és tudásra építve készíti alkalmazásainkat. Megoldásainknál az ügyfeleink vállalati hatékonyságának szem előtt tartása elsődleges. Küldetésünk, hogy az Ön minden igényére a legjobb megoldást szállítsuk a legköltséghatékonyabb módon. Széles körű referenciákkal rendelkezünk a hazai kisvállalkozásoktól a középméretű cégeken át a nemzetközi nagyvállalatokig. 16 évvel és több, mint 500.000 projekt órával a hátunk mögött pontosan tudjuk, hogyan teljesítsük elvárásait. Nagyra értékeljük minden partnerünket és hálánkat kiváló ügyfélkiszolgálással fejezzük ki. Mi az üzleti igény megfogalmazásától a bevezetésig, majd a folyamatos támogatás során a projekt minden lépésében aktívan részt veszünk. A távoli és helyszíni segítségnyújtást ötvözve rövid válaszidővel, hatékonyan támogatjuk Önt a felmerülő problémák megoldásában. Semmi sem mond el többet munkánk minőségéről és elkötelezettségünkről, mint rengeteg, sok éve folyamatosan minket választó partnerünk. Mind kliens-szerver, mind pedig webes rendszereinkhez kínálunk hosting szolgáltatást. Nem akar szerver beruházást? Vegye igénybe egyszerűen használatba vehető, rugalmas, skálázható és megbízható hosting szolgáltatásainkat! DLM Solutions mára 4 városban, országos lefedettséget nyújtva, 60 munkatárssal dolgozik az Ön elvárásainak teljesítéséért. K2D teljesíti az Ipar 4.0 célkitűzéseit, többek között a termelésből objektív módon történő adatgyűjtést és döntéstámogatást. K2D Starter Pack modulok és nettó licensz egységárak (melyekből 5% kedvezményt biztosítunk a GINOP 3.2.2. ügyfeleknek): Vállalati CRM, értékesítés – 300.000.-Ft Gyártási terület – 900.000.-Ft Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés – 300.000.-Ft Kontrolling és döntéstámogatás – 300.000.-Ft Beszerzési, logisztikai terület – 800.000.-Ft Pénzügyi, számviteli terület – 600.000.-Ft Internetes értékesítés (Vállalati webáruház) – 300.000.-Ft Internetes megjelenés (Vállalati portál) – 300.000.-Ft Elektronikus iratkezelési megoldás – 300.000.-Ft Fentieken túl ügyfeleink rendelkezésére állunk mobil technológiával (pl. raktári adatgyűjtés, értékesítés) és RFID technológiával (pl. gyártótéri IT eszközökre bejelentkezéshez).

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban