Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

LSZMG ERP

(ANZEK INFROMATIKA KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

ingyenesség

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

csomagajánlat

1, Az első évben, ingyenes a szupport.
2, Több céges licensznél további csoportengedményt adunk.
3, 24 órás felügyelet vállalunk 2 órás beavatkozási idővel!
4, Ha a teljes LSZMG ERP rendszer csomagot megvásárolja de az Ön vásárlást megelőző évi bruttó árbevételének az egy 365.-öd része nem éri el az alapárat, akkor Önnek csak a bruttó árbevételének a 365.-öd részét kell megfizetnie.

Ára: 1 850 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 1 295 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Termékazonosítás (RFID)

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

4

feldolgozóipar
SZIMITA TRADE KFT
feldolgozóipar
HESI KFT
feldolgozóipar
KUGLÓF 2000 KFT
feldolgozóipar
TÖRÖK PÉKSÉG KFT

Élelmiszer-ipari termelésirányítás és üzemügyviteli rendszer. A megrendeléstől, a fedezetvizsgálaton keresztül, a gyártás programozás- és elszámoltatáson át, a készletek nyomon követésével, kiszállítás-logisztikával, az értékesítésig, teljes körű üzemi- és vállalatirányítás. Integrált vezetői döntéstámogatás, magas kompetenciákkal bíró minőségirányítás és költséghatékonyság.

Jellemzően nem közgazdasági, hanem termelési szemléletű rendszer. Így az a jellemző, hogy mi elsősorban a tényleges munkafolyamatok támogatására helyeztük a hangsúlyokat, az üzemgazdasági- és cégvezetői kérdésekre adott megoldásainkban. Ez az alapvető célkitűzésünk. A szoftvert minden esetben „cégre szabjuk”. Ezt követően a rendszerünk már csak, az ügyfél számára releváns üzleti folyamatokat támogatja. Kiemelt üzemügyviteli folyamatok: Megrendelések kezelése: Heti vagy napi etappal, keretrendeléssel és EDI-rendelés fogadással. Bármilyen formátumú rendelést tudunk fogadni és feldolgozni. A rendeléseket le tudjuk osztani a társüzemek, alvállalkozók felé. Ezek lehetnek üzemek, vagy más beszállítók. Gyártástervezés, gyártás követés: A megrendelések alapján, vagy direkt módon is indítható a termelések programozása. Ezekhez a rendszer erőforrásokat rendel (alapanyagok és segédanyagok szükséglete, munkaidő szükséglet, stb.), miután ellenőrzi azok rendelkezésre álló fedezetét. A termelést faktorizálni is tudjuk. Ezt, péküzemeknél például a kenyér-, és zsemlefaktorra, míg más esetben munkaidő és/vagy költségszerkezet tervezéssel látjuk el. Zárt gyártáskövetéssel rendelkezik. Több fajta termelés elszámoltatással bír. Sokrétű megoldással rendelkezünk a készletek kezelése tekintetében. A termékazonosítás BAR13CODE rendszerrel történik. A jellemzően sok fajta termék- és alapanyag nyomon követése összetett folyamat, de a felhasználó számára ezt a lehető legkevesebb adat bevitelével oldottuk meg. Emellett 1 és 100 közötti raktár kezelhető. Készletkezelési alrendszerünk, ki van egészítve egy Internet alapú nagykerraktár funkcióval. A „lemozgatás” több módon is lehetséges. Így norma-, vagy FIFO-LIFO elv szerint is, de ezt a szavatossági időre vetítve, nem feltétlenül a beérkezési sorrendben tesszük. Vegyesen, és „kézi üzemben” is működhet a készletkivezetés. Teljes körű szállítási-, árukomissiós alrendszerünk támogatja az EDI rendszert is. Összetett, integrált értékesítési alrendszerünk van. Túllépve a „szimpla” partnertörzs kategóriát, lényegében ez egy teljes CRM ügyfélkezelési alrendszer. Az értékesítést a hagyományos, és az EDI formában is alapszolgáltatásban nyújtjuk. Ennek része az integrált és teljesen automatikus EKÁER rendszer is, amely az értékesítés kiszállítási alrendszerének része. Önmaga rendezi az EKÁER számokat és igazolja vissza. Van külső, mobil-értékesítői kliensrendszere. A fő rendszerből „táplálkozó”, oda visszacsatoló, raktárvezetési, értékesítési rendszer. Ezzel általában gépkocsis mozgóárusító, vagy kis telephelyes elárusító egységeket csatolunk fel a központi rendszerre. Ők lehetnek akár franchise üzletek is. Csak egy licencet kell megvásárolni (bérelni). Nincs korlátozva a csatlakozó felhasználók száma! Igen magas jogosultsági (prioritási)-, ehhez pedig hozzáférés-dokumentálási rendszerrel rendelkezik. Rendelkezik a jogszabályokban előírt feltüntetési, adatszolgáltatási engedély feltüntetési kötelezettségekkel

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • feldolgozóipar
  • szállítás, raktározás

Kérdések a termékkel kacsolatban