Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

AMIO szolgáltatói CRM

(Adana Online Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

A megadott díj egyszeri ingyenes igényfelmérést tartalmaz Megbízó telephelyén, továbbá kiszállási díjat sem számolunk fel, amennyiben a távolság kevesebb 50 km-nél.

A megadott árak listaárak. Az árak nem tartalmazzák a testreszabás, oktatás, bevezetés, illetve a meglévőkön felüli új funkciók, elemek, folyamatok és nézetek fejlesztésének költségét.

Ára: 29 900 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 28 405 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

információ, kommunikáció
Oros-Com Kft.
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Endoflex Kft.
egyéb szolgáltatás
Endomedix Kft.

Felhő alapú AMIO rendszerünk kifejezetten a szolgáltatások nyújtásával foglalkozó vállalatok igényeire fejlesztett integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő megoldás. A rendszer-CRM modulja a szolgáltató vállalkozások belső, értékesítési folyamatait támogatja. A modul segítségével menedzselheti folyamatosan bővülő ügyfélkörét.

Felhő alapú AMIO rendszerünk kifejezetten a szolgáltatások nyújtásával foglalkozó vállalatok igényeire fejlesztett integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő megoldás. A rendszer-CRM modulja a szolgáltató vállalkozások belső, értékesítési folyamatait támogatja. A modul segítségével menedzselheti folyamatosan bővülő ügyfélkörét, így - ügyfél-törzsadatbázist építhet fel - ügyfeleihez speciális adatokat, sőt ún. dinamikus targetingeket is rögzíthet - ügyféladatait bármikor szűrheti speciális, menthető szűrőink segítségével - a teljes vagy szűkített ügyféllistát bármikor exportálhatja Excel formátumba - egyedi ajánlatot készíthet sablon alapján - komplex kedvezményeket adhat, időzített akciókat indíthat - törzsvásárlói kedvezményeket nyújthat - időpontokat foglalhat be ügyfelei számára - követheti a folyamatos ügyfélkapcsolatot - bonyolíthatja a reklamációk kezelését - ügyfeleit célzott vagy automatikus módon elérheti e-mailben vagy SMS-ben. - tetszőleges időszakra szóló, beépített Excel-riportokat kérhet le az ügyfélteljesítményről. Továbbá, amennyiben igénybe veszi az AMIO integrált szolgáltatásmenedzsment-modulját, akár egyedi, erőforrásfüggő módon is árazhatja szolgáltatásait. Az AMIO emellett számos speciális funkciót is kínál. Ilyen például a vezérlőpult, ahol látványos diagramok segítségével azonnal áttekintheti a napi üzletmenetet. Rendszerünk támogatja a csoportmunkát is, így a stratégiailag fontos pontokban más felhasználók adatfelvitele vagy adatmódosítása azonnal, valós időben jelenik meg a képernyőn. A praktikus használatot széleskörű jogosultságkezelés segíti, tucatnyi, előre kialakított szerepkörrel. Végül a rendszer összekapcsolható a Google Analytics és Google Tag Manager szolgáltatásokkal, így segítve az eredményesség mérését az online kampányok kapcsán. Milyen egyéb előnyöket kínál az AMIO? Bárhol, bármikor: az AMIO felhő alapú szolgáltatás, így az bárhonnan elérhető a nap 24 órájában, csupán internet-kapcsolat kell hozzá. Nem kell semmilyen szoftvert telepíteni, az AMIO használatához csupán egy böngészőprogram kell. Mobil hozzáférés: az AMIO rendszerét nem csupán számítógéppel, de akár tablettel is eléri, míg egyes funkciókat akár mobiltelefonján is használhat. Biztos és robusztus: az AMIO alapja a biztonságos és robusztus JAVA-technológia, míg az interneten utazó adatok biztonságát SSL-titkosítás védi.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban