Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Dyntell ERP Hybrid/Cloud

(Kensai Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Cégünk az alábbi EXTRA kedvezményeket és szolgáltatásokat biztosítja:
Ha Önnek még nincs ERP vagy ügyviteli rendszere és/vagy DOS alapú rendszert használ, akkor a projekt keretein belül 3 napos díjmentes oktatást tartunk + ajándék felhasználói vizsga.
Ha Ön már meglévő ERP rendszerét cseréli le, akkor az adatmigrációt díjmentesen biztosítjuk + ajándék felhasználói vizsga

Ára: 1 750 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Az Ön számára is elérhetővé válik az adatvezérelt működés, eszközöket és szabadságot biztosítunk Önnek ahhoz, hogy valóban testreszabott, értékes adatokat nyerjen ki rendszereiből. Rendszerünk magyar fejlesztés, amely teljesen az alapoktól indul: magyar tanácsadók, magyar ügyféltámogatás, nemzetközi tapasztalattal – ezáltal gyorsan és elérhető áron juthat a következő szintre az adatai elemzésében.

A 2010-es évek második felében egyértelművé vált, hogy a vállalatvezetők adattengerben élnek, ugyanakkor nincs idejük arra, hogy az ERP adataiban kutassanak, tendenciákat keressenek. Ezzel együtt hatékony javaslatokat várnak el a munkatársaiktól, akik megfelelő infrastruktúra hiánya miatt gyakran manuálisan, EXCEL táblák sokaságával és igen nagy időráfordítással generálnak az adatokból használható információkat. Egy másik komoly szemléletbeli változás, hogy az üzleti információ a vállalaton belül nem csak egy vezetői réteg sajátja kell, hogy legyen. Nézőpontunk szerint megfelelő jogosultságkezeléssel adott információ-szegmenseket minden felhasználó számára használható eszközként az ERP részévé kell tenni, a kinyert információnak megoszthatónak kell lennie a vállalaton belül vagy akár publikálhatónak a közösségi csatornákon. A felkészült vállalatvezetőnek hatékonyan használatba kell állítania a modern eszközöket vállalata működtetésében és érdekében. Néha kénytelenek vagyunk „tüzet oltani”, de az időnk legnagyobb részét a megelőzésre és tervezésre kell fordítanunk. Ön választhatja meg a rendszer moduljait, melyek funkcióit kívánságai szerint paraméterezünk. Fejlett CRM modul támogatja a szóbeli és írásos partner kommunikáció minden formáját iktatással, dokumentumkezeléssel, szerződés-nyilvántartással. Gyors pénztár és banki interfész támogatja a pénzügyi teljesítéseit. Fejlett kiegyenlítés kezelés segít követni tartozásait, kintlévőségeit. Nyomon követheti gépei, berendezései, szerszámai hollétét, állapotát, karbantartását. A főkönyvi könyvelése lehet a rendszer része, vagy a könyvelő iroda kiszolgálható elektronikus adatokkal az Ön választása szerint. A számviteli törvénynek megfelelően nyilvántarthatja tárgyi eszközeit. A teljes munkaügy, bérszámfejtés, TB ügyintézés része lehet a rendszernek, vagy adatokat szolgáltathat a könyvelő irodájának. Partnerek vagyunk minden olyan ésszerű projektben, amely előre viszi cége működését, és ehhez messzemenő támogatást nyújtunk, legyen ez szakmai, finanszírozási vagy egyéb terület.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban